خودروسازی داخلی

ام وی ام ۳۱۵ +مشخصات فنی

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،ام وی ام ۳۱۵ (چری Fulwin ۲ FL و چری A۱۳ در بازار‌های جهانی) از سال ۲۰۱۰ میلادی در کشور چین تولید و همچنان در حال عرضه است. سازندگان این خودرو در سال ۲۰۱۲ با تغییراتی در ظاهر و نه در باطن آن، چهره خودرو را مدرن و امروزی کردند.

MVM 315 هاچ‌بک . اسپورت (Excellent)
ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک، در ایران توسط شرکت مدیران خودرو در تیپ new Sport Excellent عرضه می‌شود. این خودرو از سال ۱۳۹۱ تاکنون در بازار ایران عرضه شده است.
MVM 315 هاچ‌بک . اسپورت (Excellent)
این خودرو از یک پیشرانه‌ ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با ۱۴۹۷ سی سی حجم که قادر به تولید ۱۰۷ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ و حداکثر گشتاور تولیدی ۱۴۰ نیوتن متر در دور ۴۵۰۰ توسط جعبه دنده‌ی دستی ۵ سرعته است.
MVM 315 هاچ‌بک . اسپورت (Excellent)
مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است.
همانطور که گفته شد این خودرو در دسته خودرو‌های هاچ بک قرار دارد؛ به طوریکه  طول آن ۴۱۸۸ عرض آن ۱۶۸۶ و ارتفاع آن ۱۴۸۰ میلیمتر است، در بخش طراحی داخلی هم نسبت به مدل قبل پیشرفت زیادی داشته است.
MVM 315 هاچ‌بک . اسپورت (Excellent)
از امکانات این خودرو در بخش صندلی‌ها می‌توان به تجهیزاتی همچون صندلی‌های چرمی با قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو در ۴ جهت اشاره کرد.
در بخش ایمنی هم تجهیزاتی همچون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور دنده عقب،   دوربین دید عقب،  قفل مرکزی با ریموت،   سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر و  سیستم هشدار سرقت و دیگر امکاناتی نظیر تهویه مطبوع دستی، نمایشگر لمسی هفت اینچی، ناوبری فارسی، سیستم مالتی‌مدیا با MP۳ و USB و بلوتوث، شش بلندگو، کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان،  کیت اسپرت بدنه، سیستم مدیریت پیمایش،  تنظیم برقی آینه‌های جانبی، بالابر برقی پنجره‌های جلو و عقب و گرم‌کن شیشه عقب اشاره کرد.
MVM 315 هاچ‌بک . اسپورت (Excellent)
در بخش ترمز‌ها و پایداری ۳۱۵ از سیستم ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای مجهز به ABS و EBD استفاده کرده است.
MVM 315 هاچ‌بک . اسپورت (Excellent)
انتهای پیام/

 

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا