خودروسازی داخلی

تیزر اوپل GT کانسپت، شیر خفته برمی خیزد!

به گزترش پایگاه خبری خودروپلاس،متأسفانه کانسپت آینده این برند که به عنوان یک محصول “پرمعنی” توصیف شده پیش نمایشی از یک خودروی اسپورت جدید نیست. بجای آن می توانیم ایده ای از طراحی احتمالی نسل جدید اوپل کورسا به دست بیاوریم.

مارک آدامز معاون بخش طراحی برند واکسهال می گوید:

این کانسپت نشان دهنده راهی است که می خواهیم طی کنیم. شما برخی از عناصر طراحی جدید را در این خودرو مشاهده خواهید کرد اما ما تلاش داریم مرزهای طراحی را ورای کورسا ببریم.

این مدیر ارشد اضافه می کند:

مبحث طراحی خودرو برای ما اجبار زمانی نداشته و ما می خواهیم همیشه به آن دست یابیم. موضوع اصلی واکسهال و اوپل مهندسی آلمانی است اما با پیشبرد طراحی خود پرمعناتر خواهیم شد.

کانسپت مورد بحث برای اولین بار با تیزر جدید منتشر شده اعلام وجود کرده است. انتظار می رود این خودرو نسخه تکامل یافته از کانسپت اوپل GT که در سال ۲۰۱۶ و در نمایشگاه ژنو معرفی شد باشد. به همین منوال نسل بعدی کورسا نیز که اولین محصول اسپورت این شرکت با فلسفه طراحی جدید خواهد بود طبق گفته ها در سال آینده معرفی خواهد شد و به صورت سفارشی با قوای محرکه الکتریکی نیز در دسترس خواهد بود. این خودروساز آلمانی هم اکنون پلتفرم های جنرال موتورز را کنار گذاشته و از معماری مالکان جدید خود یعنی پژو-سیتروئن استفاده می کند.

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا