خودروسازی داخلی

تیزر جانشین کونیگ زگ آگرا

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،در مراسم افتتاحیه نمایندگی جدید این برند در ملبورن استرالیا، کونیگ زگ به مهمانان شرکت کننده تیزری از هایپرکار بعدی خود را نشان داده است.

این خودرو که جایگزین آگرا RS خواهد بود در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. با فروش کامل آگرا RS و رگرای هیبریدی، این هایپرکار مرموز تنها چیزی است که فعلاً در دسترس می باشد؛ و ما هم اطلاعات زیادی درباره آن نداریم.

با توجه به اسکچ منتشر شده می توان گفت بدنه این مدل حداقل از بخش عقب تفاوت های بسیاری با آگرا و رگرا دارد. این خودرو کروی تر از آگرا و گیراتر از رگرا بوده و مخصوصاً گلگیرهای عقب روی این موضوع تأکید دارند. بال بزرگ عقب نیز متفاوت بوده اما کاکپیت دو بخشی قطعا نشان یک کونیگ زگ است.

تیزر جانشین کونیگ زگ آگرا

تیزر جانشین کونیگ زگ آگرا

با توجه به رکورد پیست این برند، خودروی جدید احتمالاً سریع تر و قوی تر از تمامی محصولات قبلی کونیگ زگ خواهد بود و احتمالاً برچسب قیمتی بالاتری نیز خواهد داشت. همچنین این خودرو به احتمال زیاد نام جدیدی به منظور تمایز از آگرا خواهد داشت اما سؤال بزرگ این است که آیا با یک هیولای هیبریدی طرف خواهیم بود یا مدلی کاملاً احتراق داخلی. با توجه به اینکه این خودرو جایگزین آگرا RS محسوب می شود بنابراین حدس می زنیم گزینه دومی محتمل تر باشد؛ اما باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانیم…

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا