خودروسازی داخلی

“دستگاه‌های نظارتی و قضایی با غارتگران بیت‌المال برخورد کنند”

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، اصغر مسعودی نماینده نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه ۱۳‌تیر) قوه قننه، در تذکری شفاهی گفت: پول ملی، ارزش ملی است. تیم فوتبالی با ارز مملکت لاستیک خودرو وارد می‌کند و شرکت خوراک دام و طیور موبایل! این مسائل با تدبیر و عرف و قانون مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید:

کوهکن: طبق قانون با اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع شود

وی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید قاطعانه با غارتگران بیت‌المال برخورد کنند. مردم مشکل نان دارند، اما عده‌ای شبانه میلیاردر می‌شوند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی خطاب به وزیر نیرو با بیان اینکه فکری به حال جاده‌های پرخطر و مرگ‌آفرین بکنید، گفت: هفته‌ای نیست که شاهد مرگ جوانی در جاده‌ها نباشیم. اگر اعتبارات بودجه‌ای ندارید، حداقل از امکانات راه و شهرسازی و راهداری ادارات خود استفاده کنید.

وی همچنین خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حقوق کارگران معادن پرداخت نمی‌شود و منابع مالی معادن نیز در بانک‌های شهرستان‌ها گردش ندارند، لذا اولویتی برای افراد بومی داده نمی‌شود.

مسعودی خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: با توجه به اینکه طرح‌های پتروشیمی و توسعه پالایشگاه و فولاد در جریان است، اقدامات لازم برای انتقال آب از خلیج فارس در دستورکار قرار بگیرد، همچنین صرفه‌جویی در مصرف برق در ادارات دولتی و نهادها ضروری است.

منبع:تسنیم

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا