خودروسازی داخلی

رونمایی از استون مارتین V12 ونتیج V600 در مسابقات لمنز

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،خودروساز بریتانیایی استون مارتین خودرو جذاب ونتیجV12 v600 را در مسابقات لمنز به معرض نمایش عموم گذاشت.

این برای نخستین بار نیست که استون مارتین از نشان V600 استفاده می کند. استون مارتین در سال ۱۹۹۸ نسخه ونتیج V600 V8 را معرفی کرد.

نسخه V12 خودرو منحصر به فردی از سری مدل ونتیج است که در ادامه محصولات پر افتخار این خودروساز انگلیسی عرضه شده است.

در زیر کاپوت این محصول انگلیسی یک پیشرانه ۶ لیتری V12 با قدرت ۵۹۲ اسب بخار قرار گرفته و بیشینه سرعت آن برابر با ۲۰۵ مایل بر ساعت است.

بنا به اعلام استون مارتین، شتاب ۰ تا ۶۲ مایل بر ساعت آن تنها ۳.۵ ثانیه است و نیرو از طریق یک گیربکس دستی هفت سرعته به چرخ ها منتقل می شود.

نمای مدل V600 تفاوت زیادی با دیگر نسخه های ونتیج V12 دارد و در طراحی خارجی آن از فیبر کربن استفاده شده است.

ظاهر تهاجمی تر و نیز جلو پنجره ای بزرگتر بخشی از ویژگی های این محصول خوش سیما استون مارتین به حساب می آید.

استفاده از فیبر کربن در کابین نیز به چشم می خورد. فضای داخلی خودرو با تریم فیبر کربن و آلومینیوم جذابیت پیدا کرده و صندلی های اسپرت در کنار کنسول مرکزی فیبر کربنی زیبایی آن را دو چندان کرده است.

بهای استون مارتین  V12 ونتیج V600 منتشر نشده و تنها افرادی که تصمیم به خرید دارند می توانند از قیمت آن اطلاع داشته باشند.

شایان ذکر است که این نسخه لیمتید است و تنها تعدا محدودی از آن ها روانه بازار می شود. افرادی که اقدام به خرید کرده اند می توانند در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ این خودرو را در اختیار بگیرند.

منبع:میهن صنعت

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا