خودروسازی داخلی

طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در ماه رمضان ۹۷

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،با پیشنهاد شهرداری تهران و تصویب اعضای محترم شورای ترافیک تهران، از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۷، طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در روز‌های پنجشنبه لغو شده و در روز‌های پنجشنبه علاوه بر خودرو‌های پلاک فرد، خودرو‌های پلاک زوج نیز در تمام طول روز مجاز به تردد در هر دو محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد خواهند بود. جزییات این طرح در ادامه آورده شده است.

طرح زوج و فرد پیش از آغاز ماه رمضان ۹۷

شنبه تا چهارشنبه: ممنوعیت تردد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹

پنجشنبه‌ها: آزاد

جمعه‌ها و تعطیلات رسمی: آزاد

در روز‌های زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه)، فقط خودرو‌های دارای پلاک زوج (اولین رقم از سمت راست) و در روز‌های فرد (یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه)، فقط خودرو‌های با پلاک فرد حق ورود به محدوده این طرح را دارند.

طرح ترافیک پیش از آغاز ماه رمضان ۹۷

شنبه تا چهارشنبه: ممنوعیت تردد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹

پنجشنبه‌ها: آزاد

جمعه‌ها و تعطیلات رسمی: آزاد

حرکت کلیه خودروها، (به جز وسایل نقلیه عمومی، امدادی، نظامی، انتظامی)، در هسته مرکزی شهر ممنوع است و تنها خودرو‌هایی می‌توانند در این نواحی تردد نمایند که مجوز ورود به طرح ترافیک را داشته باشند.

طرح ترافیک و زوج و فرد در ماه رمضان 97

طرح ترافیک و زوج و فرد در ماه رمضان

در ماه رمضان سال گذشته، شاهد کاهش دو ساعتی طرح زوج و فرد و تغییر زمان پایان آن از ساعت ۱۹ به ۱۷ بودیم. این در حالیست که این کاهش ساعت تنها به طرح زوج و فرد محدود می‌شد و مربوط به طرح ترافیک نبود. در ماه رمضان امسال نیز پیش‌بینی می‌شود که به جز تغییری که اخیراً برای پنجشنبه‌ها در نظر گرفته شده، روال تغییر ساعات مشابه سال گذشته باشد. جزییات این تغییرات در ادامه آورده شده است.

طرح زوج و فرد در ماه رمضان ۹۷

شنبه تا چهارشنبه: ۶:۳۰ تا ۱۷

پنجشنبه‌ها: آزاد

جمعه‌ها و تعطیلات رسمی: آزاد

طرح ترافیک در ماه رمضان ۹۷

شنبه تا چهارشنبه: ۶:۳۰ تا ۱۹

پنجشنبه‌ها: آزاد

جمعه‌ها و تعطیلات رسمی: آزاد

لازم به ذکر است که با نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان و اعلام رسمی پلیس راهور ناجا، احتمال تغییر ساعات در این خبر وجود دارد.

منبع:گروه عمومی ستاره

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا