خودروسازی خارجی

نمایندگی های غیرمجاز عامل افزایش قیمت خودرو

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی امروز با بیان این مطلب گفت: برخی افراد که مجوز نمایندگی فروش خودرو ندارند یا قبلا مجوز نمایندگی فروش خودرو از آنها سلب شده اقدام به فروش خودرو  کرده اند.

علی باخرد افزود: در یک ماه گذشته ۴ مورد افراد متخلفی که اقدام به فروش خودرو از طریق نمایندگی های غیرمجاز در خراسان رضوی می کردند شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی خریداران نسبت به خرید خودرو بی توجهی می کنند گفت: این افراد با مراجعه به نمایندگی های غیرمجاز یا افرادی که به اسم نمایندگی اقدام به فروش خودرو می کنند، هزینه خرید را به حساب شخصی فرد واریز می کنند.

باخرد افزود: این در حالیست که اگر نمایندگی فروش خودرویی دارای مجوز رسمی باشد، حساب بانکی شرکت را به خریداران معرفی می کند.

وی گفت: زمانی که خریدار پول را به حساب شخصی فرد بابت خرید خودرو وارد می کند، دیگر نمایندگی نمی تواند تعهدی نسبت به قیمت، ارائه به موقع خودرو یا خدمات جانبی آن داشته باشد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۱۶ شرکت خودروساز داخلی و خارجی در مشهد از طریق ۷۳ نمایندگی مجاز، اقدام به ثبت نام و فروش خودرو می کنند.

باخرد افزود:  به تازگی شورای رقابت حداکثر متوسط افزایش قیمت برای محصولات ایران خودرو، سایپا و مدیران خودرو را اعلام کرد.

وی گفت: شرکت ها یا افرادی که خودرو را با قیمتی بالاتر از درصدهای اعلام شده بفروشند، تخلف کرده اند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا