خودروسازی داخلی

چراغ سبز به مرسدس-ای ام جی هیبریدی ۸ سیلندر

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،مدیر مرسدس-ای ام جی آقای توبیاس موئرز در مصاحبه با دیجیتال ترندز گفته که پیشرانه ۸ سیلندر هیبریدی یک روز وارد خط تولید خواهد شد. موئرز اشاره ای به خودروی استفاده کننده از این پیشرانه نداشته اما قول داده که مهندسان شرکت هم اکنون در حال کار روی نسخه تولیدی هستند.

موئرز گفته است:

چراغ سبز به مرسدس-ای ام جی هیبریدی 8 سیلندر

احتمالاً کانسپت GT معرفی شده در نمایشگاه ژنو سال قبل را به یاد دارید. این خودرو دارای پیشرانه ۸ سیلندر در جلو و پیشرانه الکتریکی در اکسل عقب بود. همه چیز یک روز وارد خودرویی تولیدی خواهد شد.

ظاهراً AMG به منظور کاهش وزن خود مجموعه باتری را توسعه خواهد داد و از فیبر کربن زیاد در ساختار بدنه سود خواهد برد؛ و نگران نباشید زیرا این خودرو صدای مشابه با تویوتا پریوس نخواهد داشت. موئرز قول داده قوای محرکه هیبریدی این خودرو همان طنین صدای خشن مدل های غیر هیبریدی را بروز خواهد داد.

چراغ سبز به مرسدس-ای ام جی هیبریدی 8 سیلندر:

چراغ سبز به مرسدس-ای ام جی هیبریدی 8 سیلندر

اگر شما در حالت الکتریکی خودرو را برانید شاید از آزادی و آرامش خودرو راضی باشید. البته ما فقط به همین جنبه نگاه نکرده ایم. ما تحقیقات زیادی را با کمپانی ها، موزیسین ها و گیمرها انجام داده ایم تا بهترین صدای تولیدی برای یک محصول هیبریدی AMG را بیابیم.

علاوه بر پیشرانه ۸ سیلندر توربوی هیبریدی، برخی تکنولوژی های پروجکت وان از جمله توربوی الکتریکی نیز به محصولات بازوی پرفورمنس مرسدس راه خواهند یافت. ما این نوع توربو را قبلاً در خودرویی همچون آئودی SQ۷ دیده ایم.

چراغ سبز به مرسدس-ای ام جی هیبریدی 8 سیلندر

 

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا