اخبار ویژهموتورسیکلت

آشکارسازی بیش از ۲۶۰۰ دستگاه موتورسیکلت

کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از انتقال ۱۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف به پارکینگ طی ۴ روز اجرای طرح ۱۰ خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» سرهنگ فیروز کشیر؛ معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز در برنامه شهر امن اظهار کرد: در ۴ روز ابتدایی آغاز طرح ۱۰ که در سطح شهر تهران اجرا شد، تلاش شده است تا هم به صورت فرهنگ سازی و در صورت نیاز به صورت سلبی با موتورسیکلت‌سواران متخلف برخورد شود.

وی افزود: حدود ۱۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف از ابتدای اجرای این طرح (بازه زمانی ۴ روزه) با کفی به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند و همچنین ۸۱۰ دستگاه موتورسیکلت نیز در محل توقیف ساعتی شده‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در اجرای این طرح ۱۸۰۰ نفر نیز در طرح موتوریار آموزش لازم را دیده‌اند و بیش از ۲۶۰۰ دستگاه موتورسیکلت نیز در این طرح آشکارسازی شده‌اند.

کشیر به تعریف مفهوم آشکارسازی پرداخت و گفت: این آشکارسازی عبارت است از اینکه در قسمت عقب موتورسیکلت نوار و برچسب‌های قرمز رنگ و در قسمت جلو با نوار و برچسب های زرد رنگ این اقدام جهت آشکارسازی موتورسیکلت‌ها انجام می‌شود./بازار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا