خودروسازی داخلی

آغازبه‌کار مجدد رخش خودرو دیزل پس از سال‌ها تعطیلی

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، در مراسمی که به همین مناسبت در محل شرکت رخش خودرو دیزل برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، خرسندی خود از شروع به کار مجدد شرکت رخش خودرو دیزل و حمایت از فعالان اقتصادی در عرصه تولید کالای ایرانی را از اهم امور اعلام کرد.

وی از کلیه کسانی که در راستای احیای این کارخانه تلاش وافری داشتند از جمله  امن الهی معاون قضائی دادگستری استان و رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی استان و مجموع کارکنان حوزه قضائی صوفیان که با همکاری و پیگیریهای مستمر و دلسوزانه خود این کارخانه به عرصه تولید بازگشت و کارگران آن دوباره مشغول کار شدند تقدیر کرد.

در حاشیه این مراسم رئیس حوزه قضائی صوفیان اظهار امیدواری کرد با عنایت به آغاز مجدد فعالیت شرکت رخش خودرو دیزل با مدیرعامل و هیئت مدیره جدید، هرچه سریعتر کلیه مشکلات مالی و حقوقی مشتریان سابق شرکت که نسبت به خرید خودرو طی قرارداد اقدام کرده بودند حل شود.

تقی فتحعلی‌زاده از کلیه کارکنان حوزه قضائی صوفیان به‌ویژه کارکنان واحد اجرای احکام کیفری و مدنی که در طول سالیان متمادی تلاش زیادی در خصوص رسیدگی به پرونده‌های مربوط به شرکت رخش خودرو دیزل متحمل شده‌اند تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا