خودروسازی داخلی

آغاز فیلمبرداری فصل جدید دنده پنج

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،این روزها برنامه های تلویزیونی زیادی برای دوست داران خودروها در دسترس هستند. برای نمونه ، تاپ گیر، باوجود خداحافظی قریب الوقوع مجری مشهور؛ مت لی بلانک، کار خود را دنبال می کند و جریان فیلمبرداری فصل سوم گرندتور هم ادامه دارد. همچنین اسپانسر سابق برنامه ی ویلر دیلرز، اِد چینا، در حال راه اندازی مجموعه ای با موضوع خودروهای کلاسیک در یوتیوب است. خبرهای خوش برای مشتاقان دنیای خودرو در اینجا به پایان نمی رسد؛ چراکه مستند انگلیسی دنده پنج، از شهریورماه امسال، مجدداً به نمایش در می آید.

تاپ گیر

این برنامه، آخرین بار از کانال ITV۴، دیسکاوری BBC و هیستوری پخش شد و طبق توییتی که مجری اصلی و معرف مشهور، تیف نیدل، منتشر کرده است؛ فیلم برداری دنده پنج از روز گذشته (۲۴ خردادماه) کلید خورده است تا پس از سه سال غیبت از شبکه ی QuestTV، نمایش داده شود.   اینکه دنده پنج از تلویزیون سایر کشورها از جمله ایالات متحده ، دیده شود یا خیر، هنوز تأیید نشده است. البته مشخص نیست که جانی اسمیت و ویکی باتلر-هندرسون به عنوان مجری با نیدل وارد همکاری شوند؛ اما با وجود مکالمات اسمیت، نیدل و جیسون پلاتو در توییتر، به احتمال زیاد پلاتو که ظاهرا دیروز در صحنه ی فیلمبرداری حضور داشته است، عضو تیم برنامه باشد.

تیف نیدل / Tiff Needell

یادآور می شویم که نیدل از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۱ به عنوان مجری اصلی برنامه ی تاپ گیر، در این تیم حضور داشت و پس از تعلیق این مجموعه، همراه باتلر-هندرسون به معرفی و میزبانی دنده پنج (از سال ۲۰۰۲) پرداخت. در آن زمان این دو نفر به بررسی و آزمون خودروهای جدید به شکلی آرام و آموزنده می پرداختند تا اینکه برنامه توسط کانال ۵ در سال ۲۰۰۹ لغو شد و مجددا یک سال بعد با میزبانی برخی از شبکه های تلویزیونی بریتانیا منتشر شد.

فعلاً، کارشناسان مستند تاپ گِیر در حال آماده سازی فصل جدید (آخرین فصل با حضور لی بلانک) هستند. ظاهرا ستاره ی محبوب سریال جویی (Joey)، زمان زیادی را درگیر سفر، کار بوده و به دلیل دوری از خانواده و دوستان موقتا تصمیم دارد فقط در برنامه ی Man with a Plan شبکه ی CBS حضور یابد.

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا