آمادگی امداد خودرو ایران برای آغاز بهار

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

به گزارش «خودروپلاس»، روز جاری امداد خودروی ایران در یک نشست خبری از عملکرد این مجموعه در سال گذشته و برنامه های آن برای سال جاری در جمع خبرنگاران گزارش داد. میر حسینی مدیر عامل امداد خودروی ایران در نشست خبری این مجموعه در خصوص خدمات ارایه شده این شرکت گفت :امداد خودروی ایران در […]

به گزارش «خودروپلاس»، روز جاری امداد خودروی ایران در یک نشست خبری از عملکرد این مجموعه در سال گذشته و برنامه های آن برای سال جاری در جمع خبرنگاران گزارش داد.

میر حسینی مدیر عامل امداد خودروی ایران در نشست خبری این مجموعه در خصوص خدمات ارایه شده این شرکت گفت :امداد خودروی ایران در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان محصولات ایران خودروبدهد و خدمات عمومی را نیز به همه مردم با هر برند خودرویی ارایه میکنیم.

وی افزود امداد خودروی ایران 500 تماس در لحظه را پاسخگو است وخدمات خودروهای و امدادی ام وی ام ،کرمان موتور و بهمن موتور را نیز انجام میدهیم .

وی خاطر نشان کرد :امداد خودروی ایران ۱۵۰۰ناوگان امدادی در سراسر کشورجهت خدمت گزاری به مردم عزیز در نظر گرفته است و باید مشتریان عزیز بدانند که تمامی قطعات بکار رفته در امداد خودرو از قطعات ایساکو و قطعه اصلی است و نرخ نامه قطعات بر اساس نرخ نامه های ایساکو است و مشتری قبل از تعمیرات خودرو میتواند پیش فاکتور رسمی خود را ملاحظه نماید و پس از قبول پیش فاکتور تعمیرات و ارسال قطعات برای مشتریان ایجاد می شود پس بهتر است گول امداد خودروهای جعلی را نخورند ودر صورت بروز هر مشکل با شماره ۰۹۶۴۴۰تماس بگیرند .

میر حسینی گفت:زمان امداد رسانی توسط امداد خودروی ایران حدود ۲۵دقیقه است که در مراکز استان ها ۱۵دقیقه است اما میانگین زمان امدادی ما در کل ۲۵دقیقه است .

وی از مردم خواست تا از امداد های قانونی استفاده کنند تا گیر امدادهای غیر مجاز و عواقب بعد از آن نیفتند .و از مسئولین مربوطه خواست تا با این معضل بزرگ برخورد قانونی نماید تا مردم دچار مشکل نشوند.

مدیر عامل امداد خودروی ایران گفت:سعی کردیم نیروی متخصص را در امداد خودرو ها جذب کنیم و آموزش های ادواری را برای نیروهای امداد در نظر گرفته آیم تا بهترین متخصصین را پرورش دهیم و بتوانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

وی در پایان سال خوشی را برای مردم و مشتریان امداد خودرو ایران آرزو کرد.

 

اولین نفر امتیاز دهید