خودروسازی داخلی

استون مارتین ریپد AMR رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،این محصول استون مارتین از نسخه خواهر خود، ریپد اس ۴۳ اسب بخار قدرتمند تر است و اما تنها ۲۱۰ دستگاه از آن ساخته می شود.

این محصول بریتانیایی با بهای ۲۴۰ هزار دلار در سه ماهه چهارم سال جاری روانه بازار خواهد شد.

استون مارتین AMR

خودرو استون مارتین رپید AMR از پیشرانه V12 با قدرت ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتون متر گشتاور بهره برده و این در حالی است که مدل ریپد اس قادر به تولید ۵۵۲ اسب بخار قدرت است.

بیشینه سرعت این محصول جدید استون مارتین برابر با ۳۳۰ کیلوتر بر ساعت بوده و در مدت ۴.۲ ثانیه از حالت سکون به ۹۶ کیلومتر در ساعت می رسد.

استون مارتین به منظور کنترل این میزان قدرت، از دامپرهای تطبیقی سه حالته استفاده کرده و ارتفاع سواری را تا ۱۰ میلی متر کاهش داده است.

این محصول انگلیسی نشانه های را از نسخه مفهومی ریپد AMR به ارث برده که می توان به استفاده از فیبر کربن در دیفیوزر عقب و اسپلیتر جلو اشاره کرد.

کاپوت فیبر کربنی مدل ریپد AMR در نزدیک به گوشه های شیشه جلو مجهز به دریچه های بزرگی است و از دیگر ویژگی های ظاهری آن می توان از چراغ های جلو دایره ای شکل روشنایی روز LED، ظاهری تهاجمی و رینگ های ۲۱ اینچی با اسپوک های X شکل نام برد.

کابین این خودرو نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. روکش الکانترا و کنسول مرکزی فیبر کربن که در سراسر طول خودرو کشیده شده، زیبایی فضای داخلی را دوچندان کرده است.

استون مارتین به سلیقه مشتریان اهمیت داده و آپشن های مختلفی را برای این خودرو در نظر گرفته که می توان ترکیب رنگ های استاندارد،  Silhouetteو Signature اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع:میهن صنعت

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا