اخبار عمومی خودروخودروسازی داخلی

اعلام رسمی زمان عرضه و قیمت FMC T5 از سوی فردا موتورز

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، خودروسازی فردا در ماه‌های گذشته با انتشار تصاویری از محصولی متفاوت خبر از ارائه محصول جدید خود داده بود. حال در مراسمی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، کراس‌اوور جدید فردا موتورز با نام FMC T5 به صورت رسمی معرفی شد.

بنابر گفته مدیران فرداموتورز در مراسم رونمایی، این کراس‌اوور خوش‌چهره با قیمتی پایین‌تر از رقبای هم رده در بازار عرضه خواهد شد.

اعلام رسمی زمان عرضه و قیمت FMC T5 از سوی فردا موتورز

مشخصات فنی FMC T5

خودرو FMC T5 با ابعاد ۴۴۶۰ میلیمتر طول، ۱۸۲۰ میلیمتر عرض و ۱۷۲۰ میلیمتر ارتفاع در رده کراس‌اوورهای بزرگ قرار گرفته و از موتور ۱.۵ لیتر توربوشارژ نیرو می‌گیرد که این موتور حداکثر ۱۵۶ اسب بخار قدرت دارد. خودرو جدید فردا موتورز از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT بهره می‌برد و با مصرف ۷.۴ لیتر سوخت در ۱۰۰ کیلومتر استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کرده است.

همچنین جهت ایمنی هرچه بیشتر، محصول جدید فردا موتورز به امکاناتی نظیر سیستم حفظ تعادل EDP/TSC/VSC، ترمز ضدقفل ABS، سیستم‌های کمکی ترمز EBD/CBD/CBC، ۶ ایربگ، سیستم کنترل فشار باد تایرها و سیستم ایمنی جعبه فرمان در تصادفات در خودرو تجهیز شده است.

در بخش تجهیزات رفاهی هم T5 از امکاناتی نظیر سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک کابین، سیستم مولتی‌مدیا با مانیتور ۱۲ اینچ لمسی، سنسور پارک، دوربین دنده عقب و خطوط راهنما، رادار تصادفات و خطوط، ریموت سانروف و شیشه‌های خودرو (پاور ویندوز)، صندلی قابل تنظیم ۸ حالته برقی، ایزوفیکس صندلی کودک و صندوق عقب بازشوی برقی بهره می‌برد.

اعلام رسمی زمان عرضه و قیمت FMC T5 از سوی فردا موتورز

قیمت و زمان عرضه FMC T5

محمدرضا آریان‌نژاد، مدیر بازاریابی فرداموتورز، در مراسم رونمایی FMC T5 با اعلام بازه قیمتی ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومانی برای کراس‌اوور جدید این شرکت، گفت: تمام تلاش مدیران گروه خودرویی فردا انتخاب محصولی با امکانات مناسب و قیمتی پایین‌تر از سایر رقبا بود تا شرایط برای خرید محصولی درخور برای مشتریان عزیز فراهم شود.

آریان نژاد با اشاره به اینکه فرداموتورز در حال بازارسنجی و انجام مراحل اولیه آغاز عرضه محصول به بازار است، افزود: قیمت قطعی T5 همزمان با آغاز فروش  این محصول در ماه آینده از سوی فرداموتورز اعلام خواهد شد.

اعلام رسمی زمان عرضه و قیمت FMC T5 از سوی فردا موتورز اعلام رسمی زمان عرضه و قیمت FMC T5 از سوی فردا موتورز اعلام رسمی زمان عرضه و قیمت FMC T5 از سوی فردا موتورز اعلام رسمی زمان عرضه و قیمت FMC T5 از سوی فردا موتورز

 

 

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا