خودروسازی خارجی

افزایش تولید تسلا مدل ۳ به ۳۵۰۰ دستگاه در هفته

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،هفته پیش خبری مبنی بر ارسال ایمیل از سوی کارمندان شرکت به ایلان ماسک رسید که در آن اعلام شده بود شرکت آماده تولید ۵۰۰ دستگاه مدل ۳ در هر روز کاری است.

با اعلام این خبر به ایلان ماسک، او شخصا کارمندان خود را به دیدار حضوری دعوت می کند تا در صورت رسیدن به این موفقیت، آن را جشن بگیرند.

حال ایمیل ارسالی ایلان ماسک برای کارمندان این کمپانی منتشر شده است. متن این ایمیل به شرح زیر است:

“این اولین بار است که ما توانستیم به تولید ۵۰۰ دستگاه در روز دست پیدا کنیم و این به معنای تحویل ۳۵۰۰ خودرو به صورت هفتگی به مشتریانمان است. این یک موفقیت بزرگ برای کمپانی ما محصوب شده و جا دارد که رسیدن به این نقطه تاثیر گذار در تاریخ تسلا را تبریک بگویم.”

هکاتون

تسلا برای رسیدن به این میزان تولید، زمان بندی ۲۴/۷ را در پیش گرفته است. این بدین معنا است که خط تولید این محصول هر ۲۴ ساعت ۷ روز هفته مشغول به تولید ارزان ترین محصول این شرکت پیشرو در حوزه خودروهای الکتریکی است!

مدل 3

در آخرین آمار تولید هفتگی، شرکت تسلا توانسته بود ۲۰۰۰ دستگاه مدل ۳ را در طی یک هفته تولید کند. اما با تعطیل کردن خط تولید و ایجاد تغییرات مناسب تسلا به رقم ۳۵۰۰ دستگاهی رسیده است. امید است که تغییراتی که در آینده نزدیک بر روی خط تولید ایجاد خواهد شد، تولیدات این شرکت را بازهم افزایش دهد.

در آخر ماه ژوئن، ماسک امیدوار است که به تولید ۵۰۰۰ دستگاهی در هفته برسد و پس از آن رسیدن به رقم ۶۰۰۰ دستگاهی را جشن بگیرد.

منبع:دیجیاتو

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا