خودروسازی خارجی

افزایش ۱۴ درصدی هم افزایی سالیانه رنو-نیسان-میتسوبیشی

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،

شرکت خودروسازی رنو در روز چهارشنبه اعلام کرد: سینرژی و یا هم افزایی اتحاد شرکت های رنو-نیسان-میتسوبیشی ۱۴ درصد رشد را در سال ۲۰۱۷ تجربه کرده و به ۵.۷ میلیارد یورو  (۶.۷ میلیارد دلار)رسیده است و در حالی که این مقدار در سال ۲۰۱۶، ۵ میلیارد یورو بوده است.

این خودروساز فرانسوی در ادامه افزود، این همکاری با هدف کاهش هزینه های مربوط به تولید و افزایش درامد صورت گرفته و این اتحاد مشترک به دنبال افزایش سینرژی به بیش از ۱۰ میلیارد یورو تا سال ۲۰۲۲ است.

اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی بزرگترین اتحاد خودروسازی در جهان است. شرکت های عضو این اتحاد تمرکز خود را بر همکاری و هم افزایی گذاشته تا از این طریق بتوانند جایگاه خود را  به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی در بازار جهانی تثبیت کنند.

برندهای خودروسازی زیادی مانند اینفینیتی، داتسون، لادا و آلپاین در زیر پرچم این گروه بزرگ خودروسازی قرار دارند و نکته قابل توجه این است که این اتحاد استراتژیک در عرضه خودروهای برقی و همچنین ارائه خودروهای ارزان در جهان مقام اول را دارد.

ایران با فروش ۱۶۲.۰۷۹ خودرو جایگاه هشتم از ۱۰ بازار برتر گروه خودروسازی رنو را کسب کرده و لازم به ذکر است که شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران است.

منبع:میهن صنعت

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا