خودروسازی خارجی

با اقتدار بیشتر در عرصه تولید حضور خواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس، مهندس محسن جهرودی  با بیان این‌که گروه سایپا همواره به‌دنبال هدایت سرمایه‌های خود به سمت تولید بوده است،افزود: تمام توان خود را به‌کار گرفته‌ایم تا باهدف حفظ سهم بازار خود به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده خودرو در کشور، محصول جدید خود را آماده کنیم.

جهرودی ادامه داد: تحریم‌ها ما را از مسیر تولید و صنعت منحرف نخواهد کرد و ما با قدرت در میدان تولید و رقابت به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

جهرودی با اشاره به تحولات بورس گفت: خبرهای خوبی را در مجمع سایپا اعلام خواهد شد چون تحریم‌ها در وضعیت سایپا تاثیری نخواهد داشت و این مجموعه به راه خود ادامه می‌دهد.

به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ارزش دارایی‌های این مجموعه به جایگاه منطقی خود رسیده و تلاش و برنامه‌ریزی‌های جدید باهدف سودآوری و پیشرفت این بنگاه اقتصادی در حال انجام است.

وی در پایان این مراسم و در جمع نمایندگان استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر با تشکر از همکاری و حمایت همه جانبه آنها اعلام کرد شیراز بیشترین تعداد پیشکسوتان عرصه فروش و خدمات پس از فروش را در کل کشور دارد و از نظر رتبه بندی بعد از تهران در جایگاه دوم قرار دارد.

  • با اقتدار بیشتر در عرصه تولید حضور خواهیم داشت
  • با اقتدار بیشتر در عرصه تولید حضور خواهیم داشت
  • با اقتدار بیشتر در عرصه تولید حضور خواهیم داشت

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا