خودروسازی خارجی

بجای پیشنهاد روغن موتور بهتر است فکری بحال تامین قطعات محصولات رنو کنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خودروپلاس،روز گذشته یکی از نشریات کشور در خصوص تأیید یک نمونه روغن‌موتور از سوی شرکت رنو پارس برای خودروهای رنو در کشور خبر داد، فارغ از آن‌که بسیاری از مردم هنوز خودروهای رنوی خود را تحویل نگرفته‌اند و بعد از ماه‌ها چالش با خودروسازان داخلی متوجه شده‌اند این شرکت رنو پارس است که نتوانسته تأمین قطعات رنو را انجام دهد و همین موضوع باعث آن شده تا سردرگم بمانند و رودرروی خودروسازان قرار بگیرند.

شرکت مشترک رنو پارس که حالا نه می‌تواند تأمین قطعات را انجام دهد نه حاضر است پاسخگوی خروج مدیران ارشدش از کشور باشد و نه کاری اساسی برای حل مشکل رنو سواران انجام می‌دهد دایر بودم آنچه لزومی دارد؟ و چرا این شرکت پس از خروج فرانسوی‌ها تعطیل نشده است؟ مگر این‌یک شرکت مشترک نیست پس چرا هنوز دایر است.

نکته جالب حضور شرکتی به نام رنو پارس آن است که این شرکت به‌تازگی خود را مرجع کارخانه فرانسوی در کشور می‌داند و برای خود تأییدیه روغن‌موتور و دیگر روان کارها را صادر می‌کند.

.

آیا بهتر نیست رنو پارس که نمی‌تواند به‌عنوان یک مرجع برای تعیین روغن‌موتور مناسب برای خودروهای رنو استاندارد یا تأییدیه‌ای صادر نماید به فکر تأمین قطعات رنو از سوی فرانسوی‌های ترسو باشد تا مشتریان کمتر برای خودروسازان چالش درست کنند.

 جالب این است مدیران رنو پارس که پس از بر جام موضع سکوت اختیار کرده‌اند و حتی جواب یک خبرنگار را در خصوص تأمین قطعات رنو به خودروسازان را نداده‌اند حالا برای یک روغن‌موتور زبان بازکرده‌اند و تأییدیه صادر می‌کنند، تأییدیه‌ای که ازلحاظ قانونی هیچ وجهه‌ای ندارد و این تأییدیه را یا رنو فرانسه باید بدهد یا یکی از دو کارخانه خودروساز داخلی.

توصیه ما به مدیران باقی‌مانده رنو پارس این است که شما هم مثل دیگر همکارانتان یا بار سفر ببندید یا اگر کاری برای تأمین قطعات خودروهای رنو انجام نمی‌دهید لااقل نمک روی زخم هم نباشید.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا