خودروسازی داخلی

بهترین خودروهای جدید سال ۲۰۱۸

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،ارتشی از خودروهای جدید آماده ورود به بازار و حضور در نمایشگاه های خودرو می شوند که در این میان انواع مختلفی از خودروها مانند شاسی بلند، الکتریکی، کراس اوور و یا پلاگین هیبریدی وجود دارد.

بازار خودرو در سال ۲۰۱۸ میزبان مدل و نسخه های متنوعی است که شاید انتخاب برای مشتریان سخت تر شده باشد. به همین منظور در این بخش ازمیهن صنعت اطلاعات جامعی از خودروهای جدید ۲۰۱۸ برای شما همراهان همیشگی فراهم شده است. با ما همراه شوید.

آئودی 

قیمت: ۱۵ هزار پوند

زمان عرضه: زمستان

نسل جدید کوچک‌ترین محصول آئودی، هاچ ‌بک جذاب A۱ اسپرت‌ بک با طراحی زیبا و کابین مدرن در هفته اخیر رونمایی شد.

نسل جدید  به لطف پلتفرم  MQB A۰ که در مدل‌هایی چون پولو و سئات ایبیزا استفاده شده، ابعاد بزرگ‌ تری در بدنه و کابین پیدا کرده است.

پیشرانه‌های ۳ سیلندر ۱ لیتری با قدرت ۹۴ اسب بخار و ۴ سیلندر ۱.۵ و ۲ لیتری با حداکثر قدرت ۲۰۰ اسب بخاربرای مدل‌های مختلف A۱ استاندارد در نظر گرفته شده است.

ب ام و 

قیمت: ۳۰,۰۴۰ پوند

زمان عرضه: هم اکنون

مدل X۲ از محصولات جدید خودروساز باواریا است و در رده بندی محصولات بی‌ام‌و، بین X۱ و X۳ قرار می‌گیرد.

این خودرو به یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربوشارژر مجهز است که می‌تواند ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید و با استفاده از یک جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار به چرخ‌ها منتقل کند.

بنتلی بنتایگا PHEV

قیمت: ۱۵۰ هزار پوند

زمان عرضه: پاییز

مدل پلاگین هیبریدی بنتایگا از یک پیشرانه ۳ لیتری خورجینی ۶ سیلندر توربوشارژ برخوردار بوده که قادر است ۵۰ کیلومتر رانندگی کاملا الکتریکی برای سرنشینان فراهم کند.

ویژگی‌های جدید این محصول انگلیسی شامل خدمات ارتباطی هوشمند، سیستم خودکار استارت-استاپ و سیستم اطلاعات و سرگرمی اصلاح‌ شده دارای صفحه نمایش جدید می شود.

انتهای پیام/

منبع: میهن صنعت

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا