خودروسازی داخلی

تداوم فروش محصولات جنسیس در نمایندگی های هیوندای

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس، در ماه ژانویه میلادی بود که شرکت خودروسازی جنسیس از جدا سازی محصولات خود از دیگر محصولات هیوندای و کیا در نمایندگی های فروش این شرکت ها خبر داد. حال اما به نظر می رسد که هنوز وقت آن فرا نرسیده است که  این شرکت سازنده خودروهای لوکس  زیر مجموعه هیوندای، محصولات خود را به صورت انحصاری در نمایندگی های فروش جنسیس به فروش برساند.

اروین رافائل مدیر عامل شرکت جنسیس به تازگی از عرضه محصولات جنسیس در نمایندگی‎های هیوندای واقع در ایالات متحده سخن بر زبان آورده است تا تصمیم قبلی جنسیس مبنی بر جداسازی نمایندگی های فروش و عرضه انحصاری محصولات فعلا منتفی به نظر برسد.

جنسیس از هیوندای دل نمی کند/ تداوم فروش محصولات جنسیس در نمایندگی های هیوندای

به نقل از وبسایت «Automative News» از پایان هفته جاری تمامی ۳۵۰ نمایندگی های فروش هیوندای در ایالات متحده بنا به تصمیم جدید هیوندای و جنسیس در راستای دسترسی ساده تر خریداران به نمایندگی های فروش، به فروش مدل های G80 و G90  در بخشی مجزا با نام جنسیس ادامه خواهند داد.

جنسیس از هیوندای دل نمی کند/ تداوم فروش محصولات جنسیس در نمایندگی های هیوندای

شایان ذکر است جنسیس موتورز، شرکت خودروسازی کره‌ای در زمینه تولید خودروهای لوکس است که در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط شرکت خودروسازی هیوندای در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد و یکی از شرکت‌های زیرمجموعهٔ شرکت هیوندای است. هیوندای این شرکت را برای رقابت با شرکتهای خودروسازی لکسس و اینفینیتی تأسیس کرد.

 

منبع:خودروکار

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا