خودروسازی داخلی

تولید سایپا روند مناسبی دارد

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،بهروز نعمتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر گفت: سایپا در مقایسه با گذشته از امکاناتش به نحو مطلوبی استفاده می کند و سالن هایی که در گذشته بدون استفاده بودند در حال حاضر با مدیریتی مناسب از آنها بهره برداری لازم صورت می گیرد.
نعمتی با تاکید برتلاش خودروسازان داخلی جهت افزایش قدرت رقابت با خودروسازان جهانی، موضوع پیوستن به GOT و WOT را مطرح کرد و گفت: خودروسازان داخلی باید رقابت جدی تری را با تولیدکنندگان هم سطح خود در جهان داشته باشند .
وی افزود: رویکرد مجلس حمایت از تولید داخل است البته با نگاه به تجارت خارجی چون که مکلف هستیم به گونه ای تولیدات داخلی را سامان دهیم که توان رقابت با صنایع هم تراز خود را داشته باشند.
این نماینده مجلس از طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: با قدرت چانه زنی و حضور نمایندگان مجموعه های تولیدی در کمیسیون های تخصصی، نتیجه قطعا به نفع کشور و صنعت خودروسازی داخلی خواهد بود.
نعمتی در خصوص افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت: افزایش قیمت نهاده های تولید و روند افزایش دلار منجر به تولید محصول با قمیت بالاتر شده است که بر قیمت نهایی محصول بسیار تاثیرگذار است.
وی افزود: همه این عوامل در افزایش قیمت مهم است و باید رضایت مشتری هم در نظر گرفته شود و به نحوی رفتار شود که بازار تولیدکننده و خودروساز با هم همخوانی داشته باشد.
وی در پایان گفت: مجلس راضی به زیان خودروسازان نیست و برای رفع این موضوع تلاش خواهیم کرد.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا