راه اندازی اولین خط عایق حرارتی کاغذ سرامیکی در ایران

۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

به گزارش پایگاه خبری «خودرو پلاس  » یک شرکت دانش بنیان ایرانی برای اولین بار موفق به تولید کاغذ سرامیکی در ایران شد. مجموعه «آداک صنعت پلیمر»، تنها تولید کننده محصول کاغذ سرامیکی در ایران و خاورمیانه از سال  1399 توانسته با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان داخلی و خارجی به عنوان پیشرو […]

به گزارش پایگاه خبری «خودرو پلاس  » یک شرکت دانش بنیان ایرانی برای اولین بار موفق به تولید کاغذ سرامیکی در ایران شد.

مجموعه «آداک صنعت پلیمر»، تنها تولید کننده محصول کاغذ سرامیکی در ایران و خاورمیانه از سال  1399 توانسته با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان داخلی و خارجی به عنوان پیشرو در صنعت تولید کاغذ سرامیکی در کشور، فعالیت خود را آغاز نماید.

پیپر سرامیکی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، مانند مقاومت بالای حرارتی، مقاومت بالا در برابر خوردگی، امکان برش و نصب آسان و … در صنایع مختلف مانند خودروسازی، نفت و گاز، نیروگاهی و صنایع شیمیایی و صنعت پتروشیمی کاربرد دارد.

کاربرد خاص این عایق حرارتی در صنعت خودروسازی به منظور کنترل حرارت در بخش‌های داخلی خودرو است به این صورت که از انتقال حرارت موتور  به داخل کابین و دیگر قسمت ها جلوگیری می‌کند و در حال حاضر در خودروهای داخلی و سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که این شرکت دانش بنبان با اخذ گواهینامه CE علاوه بر پوشش بازارهای داخلی توانسته  موفق به نفوذ در بازازهای صادراتی و بین المللی نیز شود.

اولین نفر امتیاز دهید