خودروسازی داخلی

تولید ۱ میلیون دستگاه نیسان جوک در ساندرلند

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،نیسان جوک ۲۰۱۸ یکی از اولین کراس اوورهای ساب کامپکت است که با گزینه های شخصی سازی ظاهری و کابین بسیار وسیعی در دسترس بوده و بیش از ۲۳ هزار ترکیب مختلف را ارائه می کند.

یک میلیونمین دستگاه از این خودرو یک جوک تکنا با رنگ بدنه آبی بوده که جدیدترین آپشن رنگ بدنه ارائه شده برای این خودرو است.

تولید 1 میلیون دستگاه نیسان جوک در ساندرلند

 

تولید 1 میلیون دستگاه نیسان جوک در ساندرلند

معاون ساخت نیسان اروپا می گوید:هشت سال پیش ما هرگز خودرویی همانند جوک را ندیده بودیم. جوک یک کلاس کاملاً جدید را ایجاد کرد و ظاهری را ارائه کرد که پیش از آن در بازار وجود نداشت. امروز ما یک میلیون مشتری داشته و جوک هم همچنان پیشروی کلاس است.

او ادامه می دهد:

دیدن مدل سال ۲۰۱۸ جوک با همه ی بهبودها و گزینه های شخصی سازی یک افتخار بوده و به اندازه همان مدلی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ عرضه شده محبوب است.

جوک دومین کراس اوور نیسان است که در تأسیسات ساندرلند تولید شده و قشقایی بزرگ تر که در آمریکا با نام روگ اسپورت شناخته می شود اولین بار در سال ۲۰۰۶ وارد خط تولید ساندرلند شده است.

تولید 1 میلیون دستگاه نیسان جوک در ساندرلند

علیرغم اینکه جوک از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور دارد اما همچنان طرفداران زیادی داشته و در سال گذشته فروش ۹۵ هزار دستگاهی را در اروپا ثبت نموده است. جدیدترین فیس لیفت این خودرو شامل ویژگی های لوکس تر زیادتر از جمله جلوپنجره کرومی تیره V موشن، رینگ های جدید و رنگ های بدنه و کابین متمایز و نوین می باشد.

تولید 1 میلیون دستگاه نیسان جوک در ساندرلند

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا