اسلایدر بزرگخودروسازی خارجی

تیم مرسدس از ترکیب جدید EQS در امریکای شمالی رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار پاسگاه خبری «خودروپلاس»، مرسدس EQ با معرفی EQS جدید ، بخش خودروهای برقی را دوباره تعریف می کند. سدان لوکس تمام الکتریکی استانداردهای مرسدس و فناوری های پیشرفته نسل بعدی را کاملاً در هم آمیخته است.

 

EQS جدید با سیستم موتور قدرتمند و عملکردهای بسیار هوشمند و سازگار  عملکرد  تجمل و پایداری را در یک بسته زیبا ترکیب می کند.

 

همچنین مرسدس به منظور ارتقاء قابلیت های خودرو  EQS Sedan جدید را در سه سطح تریم مناسب ارائه می دهد: Premium ، Exclusive و Pinnacle. هر یک از این ویژگی ها دارای برخی از فناوری های مرتب و ویژگی های مجلل ، همراه با تنوع گزینه های سفارشی سازی هستند.

 

از نظر بصری ، EQS جدید یک طراحی بیرونی پیچیده و مبتنی بر معماری جدید خودرو را نشان می دهد. این شکل قطعاً از موتور سواری الهام گرفته شده است و دارای موقعیت کم ، عقب محکم و طراحی کلی جلو به جلو است برجستگی ها و مجموعه جلویی کوتاه هستندو قسمت عقب به آرامی گرد می شود.

 

علاوه بر این ، خط EQS دارای یک شیب قدرتمند و سقف پانورامیک کشویی با دو ماژول است که یک سطح شیشه ای بزرگ را تشکیل می دهد و در نتیجه محیطی سبک و دلپذیر رادر فضای داخلی ایجاد می کند. عناصر داخلی اضافی شامل گرمایش سریع و تهویه صندلی های جلو ، سطوح چرمی صندلی ها ، صندلی های جلویی چند کانتوری فعال با ماساژ بیشتر و پشتی راحت ، یکپارچه سازی بی سیم گوشی های هوشمند ، شارژ بی سیم در جلو و سیستم عطر کابین تعادل هوا با یک HEPA جدید (High- فیلتر کارآیی ذرات معلق هوا).

 

 

پیشرانه مرسدس با برد تا ۷۸۴ کیلومتر (WLTP) و خروجی تا ۵۱۶ اسب بخار ، پیشرانه بسیار پیشرفته EQS از هرگونه انتظار یک سدان برقی مترقی در بخش پرچمدار کلاس S فراتر می رود. مرسدس بنز USA برای افزایش بیشتر تجربه بخش S-Class برای مشتریان ، به مشتریان EQS شارژ سریع ۳۰ دقیقه ای DC رایگان با شبکه Electrify America را به مدت ۲۴ ماه از فعال سازی حساب و دو سال خدمات رایگان به مشتریان EQS ارائه می دهد.

 

سدان کاملاً برقی ۲۰۲۲ EQS سدان در پاییز ۲۰۲۱ وارد نمایندگی های ایالات متحده می شود و دوران جدیدی را برای این نام تجاری به عنوان اولین مدل از عرضه جدید مرسدس EQ در آمریکای شمالی رقم می زند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا