خودروسازی داخلی

تیون رنجروور ولار توسط منصوری، یک دوقطبی خالص!

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،این تیونر آلمانی با یک پکیج آئرودینامیک به استقبال ولار رفته است. این پکیج شامل اسپویلر جلو، آپرون عقب به همراه دیفیوزر، اسپویلر روی سقف و حتی پوشش آینه های جانبی و کاپوت جدید است که از فیبر کربن با کشش بالا ساخته شده اند و البته منصوری کیفیت آنها را بسیار بالا می داند.

این تیونر مشهور همچنین رینگ های اسپایدر مونوبلاک را با ابعاد ۲۲ و ۲۳ اینچی ارائه می کند که برای ولار ابعاد بزرگی دارند؛ و اگرچه کابین استاندارد ولار هم نیازمند بازنگری زیادی نبوده اما منصوری این بخش را با هر سلیقه ای تزئین می کند.

تیون رنجروور ولار توسط منصوری، یک دوقطبی خالص!

بخش اعظم قطعات فنی ولار تغییرات حداقلی داشته اند اما ECU دوباره برنامه ریزی شده و اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ باعث می شوند ۴۵ اسب بخار زیادتر ایجاد شود.

تیون رنجروور ولار توسط منصوری، یک دوقطبی خالص!

رنجروور ولار تیون شده توسط منصوری را دوست ندارید؟ خب تیونرهایی همچون آسپایر دیزاین و استارتک هم کیت های بدنه متنوعی را برای این خودرو تدارک دیده اند که می توانید به آن ها نیز نگاهی بیندازید.

تیون رنجروور ولار توسط منصوری، یک دوقطبی خالص!

تیون رنجروور ولار توسط منصوری، یک دوقطبی خالص!

تیون رنجروور ولار توسط منصوری، یک دوقطبی خالص!

تیون رنجروور ولار توسط منصوری، یک دوقطبی خالص!

و کاملا مطمئنیم که تیم طراحی کری مک گاورن کار خود را به درستی انجام داده اند و نیاز زیادی به تغییر ظاهر این خودرو نیست. نظر شما چیست؟

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا