خودروسازی خارجی

حضور قطعه‌سازان در تولید قطعات پلتفرم های جدید سایپا بسیار ارزشمند است

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،در نشست صمیمی که به منظور توسعه همکاری های اقتصادی در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان آذربایجان شرقی و با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از قطعه سازان این استان برگزار شد، دکتر محمد حسین فرهنگی با اشاره به توانمندی های صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت: این استان همواره در حوزه های مختلف صنعتی فعال بوده و با ساخت قطعات اصلی و مهم از تجهیزات مختلف صنعتی توانسته نقش بسیار مهمی را در صنایع کشور ایفا کند.

وی افزود: بسیاری از تجهیزاتی که در گذشته از خارج وارد کشور می شده و در تهیه آن همواره مشکل داشتیم و همچنین ارزبری بالایی داشته اند را با تلاش متخصصان این استان توانسته ایم داخلی سازی کنیم و از این رو در این استان وضعیت تولید قطعات در شرایط خوبی قرار دارد.

فرهنگی حضور مهندس جهرودی به عنوان یک مدیرعامل با تجربه در صنعت خودروسازی و توسعه دهنده قطعه سازی کشور را یک امتیاز برای گروه خودروسازی سایپا دانست و خواستار توسعه فعالیت‌های گروه خودروسازی سایپا در استان آذربایجان شرقی با توجه به ظرفیت های این استان شد.

وی صنعت خودروسازی داخلی را بسیار تاثیرگذار و مهم در مبحث اشتغال دانست که باعث ظهور توانمندی های مهندسی در کشور می شود و برضرورت توجه به توسعه این صنعت تاکید کرد.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا