اخبار عمومی خودرواخبار ویژه

خودروهای نیسان در آستانه ورود به بازار ایران توسط نامی خودرو

به گزارش «خودروپلاس»،  مدیرعامل شرکت نامی خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش خودروهای نیسان طی یک نشست خبری از عرضه زود هنگام ۴ مدل از محصولات این برند در ایران خبر داد.

سید رضا فاطمی فرد ضمن اعلام خبر بالا افزود: در مرحله اول تعداد ۱۵۰۰ دستگاه شامل ۴ مدل از محصولات نیسان در سگمنت های سدان، کراس اوور کوچک، کراس اوور بزرگ و شاسی بلند را تا پایان سال به بازار عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت نامی خودرو در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری «خبرماشین» گفت: با توجه به تحریم‌ها اخذ نمایندگی رسمی از شرکت مادر به صورت مستقیم امکان پذیر نیست و شرکت نامی ‌خودرو نمایندگی فروش و خدمات خودروهای نیسان را برای بازار ایران از یکی از کشورهای منطقه خاورمیانه دریافت کرده است که این قرارداد نمایندگی رسمی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به این که شرکت نامی خودرو از مدیران با سابقه در صنعت خودرو تشکیل شده گفت: خرید خودروها انجام شده و نمونه هایی نیز به کشور وارد و در حال گذراندن مراحل تست و دریافت گواهی استاندارد است.

مدیرعامل شرکت نامی خودرو در خصوص اهداف این شرکت گفت: به دنبال حضور پایدار و بلند مدت در بازار خودروی ایران و ارائه خدمات پس از فروش و محصول باکیفیت به مشتریان هستیم؛ همچنین تمرکز شرکت بر سه محور نوآوری، کیفیت و مشتری مداری بنا شده است.

فاطمی فرد ادامه داد: خوشبختانه برند نیسان سابقه خوبی در کشورمان داردشته و از مدل های ماکسیما، تیانا و رونیز خاطرات مناسبی در میان مردم وجود دارد، نیسان به کیفیت و اصالت شناخته شده و برای نامی خودرو پیشرو مهم است که بتواند این اصالت را حفظ کند.

وی افزود: به دلیل اینکه هنوز تخصیص ارز صورت نگرفته خودروهای نیسان برای عرضه در سامانه قرار نگرفته است و این محصولات پس از ورود، در نمایندگی ‌های مجاز نامی‌خودرو در ۷ شهر بزرگ کشور عرضه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت نامی خودرو در خصوص شبکه فروش و خدمات پس از فروش گفت: تصمیم داریم ابتدا در شهرهای بزرگ مانند تهران، شیراز و اصفهان نمایندگی ایجاد کنیم و ترجیح شرکت بر این است که از نمایندگی‌هایی استفاده کند که قبل از این نیز نماینده شرکت نیسان در ایران بودند و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ۷ تا ۸ نمایندگی را راه‌اندازی کنیم که بتوانند استانداردهای لازم را داشته باشند

فاطمی فرد گفت: شرکت نامی‌خودرو معتقد است که مشتریان شرکای تجاری آنها هستند و هدف اصلی این شرکت، ایجاد رضایت در مشتریان و منتفع کردن آنهاست. این شرکت برنامه‌ریزی کرده تا خودروها را در زمانی که تعهد داده است، به مشتریان تحویل دهد و فرایند فروش را به صورت شفاف و پاکیزه انجام دهد. تحویل خودروها مستقیماً در محل سکونت مشتریان و درب منزل انجام خواهد شد.

وی در خصوص دغدغه اصلی مشتریان در خدمات پس از فروش گفت: تامین قطعات یدکی خودرو یکی از چالش‌های همیشگی مشتریان است که از هم‌اکنون برای این بخش سفارش ‌گذاری قطعات خودرو را انجام دادیم تا مشکل کمبود قطعه نداشته باشیم و امیدواریم بتوانیم ۸۰ درصد نیاز مشتری را در بخش قطعات یدکی خودرو را به سرعت پاسخ دهیم.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا