خودروسازی خارجی

دنیز خودرو تعهدات خود را زودتر از موعد تحویل داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خودرو پلاس ،علیرضا سرشار، مدیرعامل شرکت دنیز خودرو در این مراسم گفت : همانطور که می دانید حباب بازار خودرو هر روز در حال بزرگ و بزرگتر شدن است. در این شرایط و با افزایش قیمت دلار، بیشتر شرکت های عرضه کننده خودرو نمی توانند به تعهدات خود عمل کنند. این بد قولی یا به واسطه عدم توان در تهیه خودرو و یا به نوعی احتکار و فروختن با قیمت بیشتر است.

وی افزود : دنیز خودرو سعی کرده در این شرایط، خودروها را از بازار آزاد تهیه و در زمان مقرر تحویل مشتریان خود بدهد. البته شاید تحویل در این شرایط برای ما منطقی نباشد و حتی متحمل زیان مالی شویم اما چشم انداز دنیز خودرو فراتر از یک سود مقطعی است. تحویل به موقع خودرو باعث می شود تا مشتریان از شرکت دنیز خودرو راضی باشند و این مهمترین سود شرکت دنیز خودرو است.

سرشار ادامه داد : شرکت دنیز خودرو در طی فعالیت ۴ ساله خود همواره سعی کرده تا نام نیک از خود بر جای بگذارد. در سال ۹۵ و در ۶ماهه دوم سال، ۲۵۰ ماشین وارداتی را زودتر از موعد تحویل داده ایم. همچنین در سال ۹۶ بیش از ۶۰۰ خودرو داخلی و ۲۰۰ خودرو وارداتی را به دست مشتریان گرامی رسانده ایم.

مدیرعامل دنیز خودرو گفت : در سال جاری نیز با توجه به ممنوعیت واردات خودرو، تمرکز خودرا در تحویل به موقع خودروهای داخلی معطوف کرده ایم و تا امروز بیش از ۱۳۰ خودروی داخلی را به مشتریان خود تحویل دادیم.

وی افزود : با توجه به اینکه در شرایط فعلی مردم به دنبال خودروهای خرید خودروهای داخلی هستند و تقاضای ما به عنوان یک شرکت فروشنده خودرو این است که خودروسازان داخلی روز به روز بر کیفیت محصولات خود بیفزایند.

سرشار در پایان بیان کرد : در مراسم امروز هم بیشتر خودروها پیش از موعد در حال تحویل است. چرا که ما معتقدیم تحویل به موقع در شرایط فعلی باعث دلگرمی مشتریان از شرکت دنیز خودرو خواهد شد.

 

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا