خودروسازی خارجی

رحمانی گزینه مناسب تصدی وزارت صمت است ولی باید مهر های معاونتی را تغییر دهد

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری تحلیلی خودروپلاس ،رحمانی را براساس سوابق درخشانش در سمت های گوناگون در صنعت میتوان بخوبی یکی از بهترین گزینه ها برای تصدی وزارت صمت دانست او با داشتن کوله باری از تجربه میتواند جان دوباره ای را به صنعت نیمه جان این روزهای کشور بدهد .

اما رحمانی باید اینبار از تجربیات شریعتمداری درس بگیرد و نباید یکبار دیگر مهره چینی های شریعتمداری در وزارت صمت را تکرار نماید بی شک رحمانی باذکاوت باید با تغییر در جایگاه معاونین وبا تزریق مدیرانی جوان وپویا در بخش معاونین خود وبا تغییر در تیم مدیریتی وزارت صمت چرخه صنعت را یکبار دیگر به گردش بیندازد .

چرخه ای که در دو دوره گذشته وزارت صمت بدلیل تصمیات یک شبه برخی از همین معاونین بقدری کند عمل میکند که در حال ایست کامل است .

البته رضا رحمانی در جلسه با کمسیون صنایع ومعادن مجلس  وبا ارایه یک برنامه راهبردی توانسته نظر کمیسیون را به خود جلب کند وبه نظر میرسد رحمانی بخوبی برای راه اندازی مجدد چرخ صنعت برنامه های خاصی را درنظر دارد .

رضا رحمانی با تجربه ای که دارد بی شک تغییرات عمده ای را در بدنه وزارت صمت ایجاد خواهد کرد وبا گرفتن رای اعتماد از نمایندگان مردم بزودی شاهد یک وزارت پویا وجوان خواهیم بود وزارتی که در دودوره قبل از معاونینی استفاده میکرد که سالها از بازنشسته شدن آنها میگذشت و حالا رضا رحمانی میآید تا بدنه ای جدید را برای سرعت بخشیدن به چرخه صنعت اماده کند .

وبی شک با رای بالایی که از نمایندگان مردم خواهد گرفت باید منتطر جان دوباره این صنعت باشیم .

 

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا