خودروسازی داخلی

رضایت مشتری و شفافیت لازمه هر کسب کاری است

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،علیرضا محمودی قائم مقام مدیرعامل در حوزه بازاریابی و فروش گروه سایپا در همایش “همفکری به منظور توانمند سازی و توسعه فروش نمایندگی ها” در شیراز گفت: در طی شش ماه گذشته تمام توان خود را به خدمت گرفته ایم تا شفافیت کاملی در عملکرد خود داشته باشیم .

وی افزود: شرایط فروش محصولات به شرایط بازار و نرخ ارز بستگی دارد اما تعهدات سایپا به نمایندگی ها و مردم تغییری نکرده است و هدف رضایت دو سویه است.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد :برای جلوگیری از ایجاد اختلال در بازار فروش, اجازه احتکار و سوء استفاده از شرایط را به دلالان نمی دهیم و در همین راستا اصلاح روند فروش و تحویل به موقع خودرو بر اساس برنامه زمانبندی ثبت نام در اولویت است .

  • رضایت مشتری و شفافیت لازمه هر کسب کاری است
  • رضایت مشتری و شفافیت لازمه هر کسب کاری است

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا