خودروسازی داخلی

رقیب الکتریکی ام جی برای مزدا MX-۵ میاتا

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس،خوشبختانه ام جی ریشه های اصیل خود را فراموش نکرده است زیرا رئیس بخش طراحی سایک موتورز آقای شائو جینگ فنگ تأیید کرده این کمپانی یک بار دیگر اقدام به تولید خودروهای اسپورت خواهد کرد. این مدیر ارشد در مصاحبه با درایو گفته که ام جی برنامه هایی برای تولید رقیب مزدا MX-۵ میاتا داشته و آن را به عنوان خودروی تایپ B و A توصیف کرده است.

اگرچه جینگ فنگ اشاره ای به جزئیات نداشته اما ظاهراً تأیید کرده این خودرو یک رودستر الکتریکی با سیستم چهار چرخ محرک خواهد بود. او همچنین گفته خودروی مورد بحث از پلتفرم کاملاً جدیدی که برای هماهنگی با قوای محرکه الکتریکی طراحی شده سود خواهد برد.

رقیب الکتریکی ام جی برای مزدا MX-5 میاتا

هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه این رودستر در دست نیست اما احتمالاً پس از آن چند خودروی دیگر نیز معرفی خواهند شد. جینگ فنگ گفته ام جی همچنین برنامه هایی برای تولید یک خودروی موتور اسپورت، یک خودروی الکتریکی و… دارد. این گفته ها کمی مبهم هستند اما مدیر طراحی سایک خاطرنشان می سازد تاریخ ام جی باید زنده شود زیرا این برند برای چندین سال متوقف شده بود. یکی از سخنگویان این شرکت نیز قبلاً گفته بود خودروهای اسپورت عصاره وجودی برند ام جی بوده و ما تلاش می کنیم این عصاره را در برنامه های آتی خود بگنجانیم.

رقیب الکتریکی ام جی برای مزدا MX-5 میاتا

چند سالی از تولید محصولات اسپورت ام جی به خصوص TF می گذرد. این خودرو در اواخر سال ۲۰۱۰ از خط تولید خداحافظی نمود اما ام جی علاقه خود به ساخت خودروهای اسپورت را با نمایش کانسپت E-Motion در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۷ نشان داده است.

رقیب الکتریکی ام جی برای مزدا MX-5 میاتا

منبع :نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا