خودروسازی داخلی

رندر جذاب ب ام و X۶ نسل جدید

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس، همان گونه که مشاهده می کنید نمای جلوی این خودرو مشابه چهارمین نسل X۵ می باشد. البته با کلیک کردن روی تصویر دوم به زودی متوجه خط سقف شیب دار از پشت ستون های B می شوید و البته در ادامه با ظاهر آشنای درب پشتی و چراغ ها روبرو خواهید شد.

با توجه به اینکه نسل فعلی ب ام و X۶ خودرویی ۴ ساله است بنابراین احتمالاً نسل جدید آن دو سال آینده پدیدار خواهد شد. این خودرو بر پایه همان پلتفرم C LAR بکار رفته در X۵ جدید ساخته خواهد شد و بدین ترتیب از نظر ابعاد کمی بزرگ تر خواهد شد اما به لطف مهندسی پیشرفته ژرمن ها وزن کمتری خواهد داشت.

رندر جذاب ب ام و X6 نسل جدید

اکثر پیشرانه های این خودرو با X۵ ۲۰۱۹ مشترک خواهد بود که از جمله آن ها می توان به پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی اشاره کرد که نیروبخش مدل M خواهد بود. این پیشرانه قدرت حدود ۶۰۰ اسبی داشته و باعث خواهد شد X۶ M جدید چند دهم ثانیه ای سریع تر باشد.

رندر جذاب ب ام و X6 نسل جدید

نسل سوم ب ام و X۵ حدود ۵ سال در خط تولید بود و اگر این شرکت تصمیم بگیرد همین کار را با X۶ بکند بنابراین سومین نسل این شاسی بلند کوپه سال آینده پدیدار خواهد شد. زمانی که X۶ جدید وارد بازار شود نه تنها مرسدس بنز GLE کوپه و رنجروور اسپورت را پیش رو خواهد داشت بلکه به مصاف آئودی Q۸ کاملاً جدید نیز خواهد رفت.

رندر جذاب ب ام و X6 نسل جدید

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا