خودروسازی داخلی

رنو آلاسکان فرمولا ادیشن، فرمول ۱ در ارتفاعی بلندتر!

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،نسخه ی فرانسوی نیسان ناوارا و مرسدس X کلاس هم اکنون دارای رنگ بدنه جذاب و گیرای مشکی با عناصر طلایی رنگ در جلوپنجره، سپر جلو و میله اسپورت عقب می باشد. همچنین یک نوار طلایی رنگ کل بخش جلویی و درب های عقب را پوشانده و بخش مرکزی رینگ ها نیز دارای ظاهر طلایی برگرفته از فرمول ۱ می باشند.

اگر انتظار دارید که آلاسکان سفارشی از یک پیشرانه پرقدرت در زیر کاپوت سود ببرد پس باید آماده ناامید شدن باشید. رنو آلاسکان فرمولا ادیشن از همان پیشرانه آشنای ۲.۳ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متر استفاده می کند. این خودروساز فرانسوی می گوید پیشرانه یاد شده کم مصرف ترین قلب آهنین کلاس خود بوده و قدرت کافی برای ایجاد قابلیت های آفرود استثنایی را داراست.

رنو آلاسکان فرمولا ادیشن، فرمول 1 در ارتفاعی بلندتر!

جدای از معرفی نسخه های سفارشی ون ها و پیکاپ آلاسکان، رنو همچنین نسخه سفارشی از هاچبک اسپورت کلیو RS را نیز رونمایی کرده است. این خودرو بر پایه نسخه ۲۲۰ EDC تروفی ساخته شده و به صورت استاندارد دارای سیستم اگزوز اسپورت Akrapovic می باشد. نیازی به گفتن نیست که این خودرو هم دارای همان طرح مشکی و طلایی بوده و باعث تقویت رابطه بین رنو با دنیای فرمول ۱ شده است.

رنو آلاسکان فرمولا ادیشن، فرمول 1 در ارتفاعی بلندتر!

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا