خودروسازی داخلی

رنو در پی تسخیر بازار خودرو جهان

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،خودروساز فرانسوی رنو در روز یکشنبه از احداث یک فروشگاه کانسپت برای خودروهای الکتریکی در برلین آلمان خبر داد.

این خودروساز فرانسوی یک فضای ۱۴۵ متر مربعی برای این فروشگاه در نظر گرفته و هدف اصلی خود از این اقدام را ارتباط بیشتر با مشتریان و پاسخ به سوالات آن ها در خصوص خودروهای الکتریکی عنوان کرد.

نخستین شعبه این فروشگاه در ماه فوریه در استکلهم تاسیس شد و به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک شاهد اقدامات بیش تری از این شرکت باشیم.

رنو از جمله خودروسازهایی است که تلاش گسترده ای در حوزه خودروهای الکتریکی و توسعه آن ها داشته و در سال های گذشته محصولات قابل توجهی را به بازار عرضه کرده است.

مشتریان می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها اطلاعات جامعی از خودروهای الکتریکی، نحوه کار و فناوری های مربوط به آن ها را کسب کنند و حتی امکان رانندگی و آزمایش آن ها برای کاربران به وجود آمده است.

شرکت خودروسازی رنو از جمله برندهای مهم در صنعت خودروسازی ایران است و حتی خروج ترامپ از برجام نتوانسته مانع فعالیت این برند فرانسوی در ایران شود.

کارلوس گوسن، مدیرعامل رنو در روز گذشته اعلام کرد: این خودروساز فرانسوی با وجود خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های مربوط به صنعت خودرو، در ایران می‌ماند.

پژو دیگر هموطن این خودروساز از ترس تحریم های آمریکا ایران را ترک کرد و به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک شاهد حضور گسترده تر رنو در بازار ایران باشیم و این خودروساز رل اصلی را در صنعت خودروسازی ایران ایفا کند.

نگین خودرو تنها نماینده رسمی رنو در ایران است و محصولاتی مانند تالیسمان، داستر و کولئوس را روانه بازار کرده است.

منبع:میهن صنعت

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا