خودروسازی داخلی

ساماندهی بازار خودرو در دستور کار مجلس قرار گرفته است

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،داوود محمدی افزود: پرونده ای در این خصوص به تازگی در کمیسیون اصل ۹۰ باز شده است تا همه مسایل مرتبط با بازار خودرو رصد شده و مورد ارزیابی قرار بگیرد.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این پرونده شکایت های وارده به وضعیت بازار خودرو و همچنین بحث کیفیت و قیمت خودروهای داخلی در کنار سوء استفاده ها و رانت های مربوط به ثبت سفارش ها و واردات خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این پرونده به موضوع گران شدن قیمت خودروهای داخلی نیز پرداخته می شود،ادامه داد: پیرامون این پرونده تاکنون بیش از ۱۰ جلسه هم اندیشی و نظرخواهی با تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو، وزیر صنعت،معدن و تجارت و معاونان وی و همچنین اعضای مرکز پژوهش های مجلس برگزار شده است.
وی با بیان اینکه بررسی این پرونده تا نیمه نخست امسال تکمیل و گزارش آن در بخش هایی که نیاز به اطلاع رسانی به مردم است در صحن علنی مجلس ارایه می شود،افزود: اگر پس از تکمیل این گزارش به تخلفاتی که جنبه جرم داشته باشد، پی برده شود، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم پس از تکمیل و ارایه این گزارش، شاهد ساماندهی بازار خودرو بوده و زمینه رضایت مردم در این بخش جلب شود.

منبع:ایرنا

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا