خودروسازی داخلی

سامانه معاینه فنی سیار در مجلس مستقر شد

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،سید نواب حسینی منش گفت: پس از راه اندازی خط اصلی واحد سیار معاینه فنی در میدان نوبنیاد (ایستگاه اتوبوسرانی دستواره)، ستاد مرکزی اقدام به راه اندازی این واحد‌ها در مناطق مختلف استان کرده است.

رئیس ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران افزود: بنا بر آمار‌های اعلامی در هر واحد سیار معاینه فنی به بالغ بر ۱۵۰ دستگاه خودرو در روز خدمات رسانی می‌شود.
وی اظهار داشت: پس از گذراندن مراحل تست و آزمایش واحد‌های سیار معاینه فنی این طرح در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و با توجه به موافقت نمایندگان با کلیات آن اقدام به استقرار یک واحد سیار در پارکینگ مجلس شد تا به ارائه خدمات به نمایندگان بپردازد.
حسینی منش تاکید کرد: این واحد سیار در حال حاضر فقط به پرسنل و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جهت تسهیل در رفت و آمد آن‌ها خدمات رسانی می‌کند.
وی بیان داشت: خوشبختانه میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی در هفته‌های اخیر کاهش نداشته و آمار‌ها حاکی از آن است که روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو از خدمات مراکز معاینه فنی در سطح شهر تهران بهره مند می‌شوند.
رئیس ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با اشاره به معاینه فنی برتر ادامه داد: در حال حاضر مجوز معاینه فنی برتر در کلیه مراکز سطح شهر تهران صادر می‌شود و گسترش دامنه فعالیت مراکز موجب شده تا مراجعین بتوانند در مدت زمان کوتاه تری موفق به اخذ مجوز شوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هزینه اخذ مجوز معاینه فنی عادی و برتر ۲۲ هزار تومان است و به لحاظ میزان پرداختی تفاوتی با یکدیگر ندارند.
منبع:میزان
انتهای پیام

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا