خودروسازی داخلی

سایپا بحران های داخلی را خوب مدیریت کرده است

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،در این بازدید سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: راهبری صحیح می تواند باعث رشد و حرکت شود و برعکس آن هم مصداق دارد. نقش مدیریت در صنعت خودروسازی کشور بسیار مورد اهمیت است و در شرایط کنونی و آغاز مجدد تحریم ها حضور افراد کاربلد و با تجربه می تواند بسیارگره گشا باشد.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: در صنعت خودرو سازی در داخل کشور رشد خوبی داشته ایم و از مونتاژ خودروهای خارجی به تولید و طراحی خودرو ملی دست یافته ایم که نشان از روند مثبت در این صنعت است البته نقایص و مشکلاتی هم در این حوزه وجود دارد که باید با تلاش همه جانبه سعی در رفع آنها داشته باشیم.
دلخوش بر حمایت بیشتر حاکمیت، دولت و مجلس از صنعت خودروسازی در این برهه زمانی تاکید کرد و گفت: با برطرف کردن مشکلات موجود و تسهیل موانع، این مسیر برای حضور بهتر خودروسازان جهت ارائه محصولات با کیفیت و درخور مردم ایران هموار خواهد شد.
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا روند مناسبی را در پیش گرفته و با افزایش تیراژ تولید محصولات خود توانسته بحران های داخلی را به خوبی مدیریت کند. تجربه بالای مهندس جهرودی و آشنایی ایشان با زنجیره تامین و قطعه سازان هماهنگی مناسبی را ایجاد کرده و باعث ایجاد اشتغال پایدار در شهرهای کوچک و بهره گیری از نیروهای متخصص بومی شده است که منجر به افزایش تیراژ تولید در این گروه خودروساز شده و این فعالیت بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
در این بازدید مهندس جهرودی نیز با اشاره به اهمیت داخلی سازی قطعات خودروهای تولیدی در گروه سایپا گفت: برنامه مدونی جهت انجام این مهم در گروه خودروسازی سایپا دنبال می کنیم و بر همین اساس ودرجهت توسعه قطعه سازی داخلی از تمامی قطعه سازان حمایت های خوبی تاکنون صورت گرفته است.
وی افزود: توجه به ظرفیت‌های قطعه سازان داخلی درپلتفرم های جدید از برنامه های اصلی گروه سایپا است و قطعاًدر تولید خودروهایی که درآینده درگروه خودروسازی سایپا تولید و به بازار عرضه می شود از توان قطعه سازان کشور بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

 

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا