خودروسازی داخلی

شناسایی راه حل های جدید برای تامین قطعات مورد نیاز شرکت سایپا

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم پنجاه و یکمین سالگرد تاسیس سایپا و در جشن خودکفایی شرکت طیف سایپا گفت: مدیری موفق است که عملکرد و بیان موفقی داشته باشد. با متد بیست سال پیش نمی توان شرکت را اداره کرد. شرکت خودروسازی باید با نظر و خواست مردم همراه باشد. نگاه مدیران به سایپا نباید از خارج به داخل باشد و ما نباید خودمان را با شرکت های خارجی مقایسه کنیم .بلکه باید شرکت سایپا با سایپا مقایسه شده و رقابت کند.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، مهندس جهرودی با تقدیر و تشکر از از موسسین این شرکت و طلب آمرزش و قرائت فاتحه ای برای شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: مدیری موفق است که بیان و عملکرد موفقی داشته باشد.

مهندس جهرودی ادامه داد: من در ابتدای ورود به شرکت فکر جدیدی را وارد شرکت کردم. درابتدا با مجموعه ای مواجه بودیم که درگیر طوفان سیاسی به دلیل افراد حاضر در آن بود. زیرا این افراد دارای تفکر و سبقه سیاسی بودند.هرجایی که سیاسیون وارد شوند دچار جریان زدگی خواهد شد.

در ۱۶ سال قبل از ورود من حتی یک محصول جدید در سایپا تولید نشده بود. در روزگاری که ۱۲۰۰ میلیارد تومان پول در حساب شرکت وجود داشت. و زمانی که دلار ۹۵۰ تومان بیشتر نبود.

جهرودی افزود: نمی شود با راه حل ها و تفکر بیست سال قبل شرکت را اداره کرد و باید با سلیقه و خواست مردم همراه شویم . ما امروزه وارد جنگی شده ایم که فقط در آن گلوله ای شلیک نمی شود. تحریم های آمریکایی فقط اشتغال ما را نشانه گرفته است. دشمنان ما نگاه حمایتی به ما ندارند و فقط به دنبال منافع خود هستند. من با تمام وجود و تازمانی که در این شرکت هستم این اجازه را به آن ها نخواهم داد و با کمک همه کارکنان، داخلی سازی را گسترش خواهیم داد.

مهندس جهرودی اذعان کرد : ضعف کشور ما در نگاه به خارج و زندگی در آن و مقایسه خود با آن است. این نگاه باید برداشته شود و سایپا فقط با سایپا مقایسه شود.

جهرودی همچنین از شناسایی راه حل های جدید برای تامین قطعات مورد نیاز شرکت خبر داد.

مهندس جهرودی همچنین از افزایش یک تا سه درصدی حقوق کارکنان این شرکت به دلیل خودکفایی و همچنین از اختصاص یک ماه حقوق به عنوان پاداش به همه کارکنان شرکت به پاس همکاری در شرایط موجود خبر داد.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا