خودروسازی خارجی

شوخی کنایه آمیز فورد با ظرفیت تولید تسلا!

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،استیون آرمسترانگ مدیر اجرایی فورد اروپا طعنه ای جالب به رکورد تولید تسلا در سه ماهه دوم سال جاری زده است.

اندکی پس از ساخت ۵ هزارمین دستگاه تسلا مدل ۳ و ۲۰ هزارمین دستگاه از تسلا مدل S و X ایلان ماسک در توییتر خود این موفقیت را به کارمندان شرکت تبریک گفت.

البته آرمسترانگ خیلی نگذاشت لذت این رکورد به دهان تسلا شیرینی کند و اندکی بعد در توییتر نوشت که این خودروساز آمریکایی همان میزان خودرو را تنها در ۴ ساعت می سازد.

فورد و تسلا در هفته های اخیر بگومگوهایی در توییتر داشته اند. اواخر هفته پیش بود که ماسک انرژی تأسیسات تولید فورد را با مرده شور خانه مقایسه کرد!

شوخی کنایه آمیز فورد با ظرفیت تولید تسلا!

معاون ارتباطات فورد نیز در پاسخ توییت کرد: “شکی وجود ندارد که این وضعیت در چادر بدبوی آن ها بدتر است؛ اما بد نیست از خیابانی در تأسیسات فورد عبور کنید جایی که مدل های پیشرفته و باکیفیت F-۱۵۰ در هر ۵۳ ثانیه خط تولید را ترک می کنند.”

اگرچه فورد از نظر توانایی های تولید به تسلا مزیت قابل توجهی دارد اما تسلا همچنان در بحث الکتریکی سازی پیشرو بوده و خودروهای الکتریکی شده ی زیادتری در مقایسه با فورد می سازد.

فورد در آغاز سال جاری اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۲ مبلغ ۱۱ میلیارد دلار روی الکتریکی سازی سرمایه گذاری خواهد کرد و ۴۰ خودروهای هیبریدی و تمام الکتریکی عرضه می کند. از میان این خودروها ۱۶ نمونه تماماً الکتریکی خواهند بود و بقیه از قوای محرکه پلاگین هیبریدی برخوردار خواهند بود.

شوخی کنایه آمیز فورد با ظرفیت تولید تسلا!

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا