خودروسازی داخلی

شیرون دیوو ۵.۸ میلیون دلاری، بمب بوگاتی!

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،به امروز می رسیم که خبر جدیدی مبنی بر پیش نمایش مشابه بوگاتی در نیویورک منتشر شده است. ظاهراً این خودروی تولید محدود و ویژه شیرون دیوو (Divo) نامیده می شود. دیوو در بحث شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بسیار سریع تر از نسخه استاندارد شیرون که شتاب ۲.۵ ثانیه ای داشته و در ۶.۵ ثانیه از سکون به تندی ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد خواهد بود.

درحالی که نسخه استاندارد شیرون سقف سرعت محدود شده ی ۴۲۰ کیلومتری دارد اما خبر رسیده نسخه ی دیوو تنها حداکثر سرعت ۳۸۵ کیلومتر در ساعتی خواهد داشت زیرا بازنگری های آئرودینامیکی های صورت گرفته روی بدنه به منظور افزایش شتاب گیری اعمال شده اند.

شیرون دیوو 5.8 میلیون دلاری، بمب بوگاتی!

در همین خبر آمده که نسخه جدید شیرون دارای به روزرسانی های بی شمار خواهد بود که یکی از آن ها گیربکس سریع تر برگرفته از خودروهای مسابقه ای می باشد. البته این گیربکس حالت قانونی خودرو در جاده را تحت تأثیر قرار نداده است. بوگاتی شیرون اسپورت ۱۸ کیلوگرم سبک تر از نسخه معمولی شیرون بوده و گفته می شود نسخه ی دیوو بسیار سبک تر خواهد بود.

شیرون دیوو 5.8 میلیون دلاری، بمب بوگاتی!

اما به بحث قیمت می رسیم. شیرون دیوو قیمت ۵.۸۵ میلیون دلاری خواهد داشت که بسیار زیادتر از قیمت نسخه اسپورت می باشد. دیوو همچنین قیمت بالاتری در مقایسه با شیرون اسپورت کاملاً سفارشی ای دارد که در نمایشگاه ژنو با قیمت ۳.۶۷ میلیون دلار معرفی شد.

شیرون دیوو 5.8 میلیون دلاری، بمب بوگاتی!

گفته می شود رونمایی رسمی این خودرو ماه آینده در گردهمایی پبل بیچ خواهد بود اما تحویل آن به مشتریان تا سال ۲۰۲۰ شروع نمی شود.

شیرون دیوو 5.8 میلیون دلاری، بمب بوگاتی!

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا