خودروسازی خارجی

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل ۲۰۱۹

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،این خودرو که در مقایسه با مدل سال قبل ۱۰۰ دلار گران شده دارای کابین ارتقا یافته ای است که هم اکنون به صورت استاندارد با صندلی های برقی با تنظیم در ۴ جهت عرضه می شود. کراس اوور لوکس ژاپنی ها همچنین دارای تریم چوب جدید و دوخت های متضاد است.

پکیج های تکنولوژی و سرگرمی آکورا صندلی های ردیف دوم را ارتقا داده اند و هم اکنون دسترسی به ردیف سوم صندلی ها با سهولت زیادتری انجام می گیرد. MDX ۲۰۱۹ هم اکنون دارای پکیج پیشرفته ای است که در کنسول مرکزی به تریم چوب آراسته شده است.

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل 2019

این خودرو در نمای بیرونی دارای رنگ های جدید شامل آبی، برنز متالیک، گان متال، مشکی و قرمز پرفورمنس می باشد. پکیج پیشرفته آکورا MDX همچنین به تریم همرنگ بدنه زیادتر و رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی پهن تر مجهز است.

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل 2019

بزرگ ترین تغییر این خودرو در سال ۲۰۱۹ معرفی تریم جدید A-Spec است که گیراتر از مدل استاندارد بوده و از جمله تمایزهای آن می توان به نمای جلوی اسپورت تر، تریم کروم تیره و عناصر مشکی براق اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای خروجی های بزرگ تر اگزوز، اسپویلر نصب شده روی درب پشتی و رینگ های ۲۰ اینچی با لاستیک های دیواره کوتاه است.

این استایل منحصربه فرد در کابین نیز بکار رفته زیرا MDX A-Spec دارای صندلی های چرمی اسپورت با دوخت های متضاد است. خریداران همچنین شاهد غربیلک فرمان اسپورت، تریم مشکی براق و پوشش آلکانترا روی پانل درب ها، پشت آمپرهای متفاوت و پدال های اسپورت است.

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل 2019

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل 2019

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل 2019

از نظر پرفورمنس، MDX 2019 دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری است که قدرت ۲۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۲ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک بهبود یافته ای متصل است که به منظور احساس شتاب گیری نرم تر و روان تر در رانندگی نرمال زیادتر تمایل به حرکت با دنده دو دارد. این خودرو به صورت استاندارد دیفرانسیل جلو است اما با پرداخت پول زیادتر می توان آن را با سیستم چهار چرخ محرک خریداری کرد.

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل 2019

جدای از بهبود گیربکس اتوماتیک، شاسی بلند آکورا دارای سیستم استارت/استاپ ارتقا یافته است. این خودرو همچنین با سیستم دامپر فعالی عرضه می شود که منحصراً در تریم اسپورت هیبریدی قابل انتخاب است.

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل 2019

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل 2019

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا