اخبار ویژهاسلایدر بالااسلایدر بزرگخودروسازی داخلی

لاماری ایما اوایل سال آینده به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خودروپلاس، نشست خبری مدیران شرکت آرین پارس موتور با اصحاب رسانه در حاشیه رونمایی از محصول تولیدی این شرکت یعنی لاماری ایما برگزار شد .

در این نشست محمد رضا سیفی مدیر عامل آرین پارس موتور در خصوص زمان عرضه و قیمت این خودرو گفت: قیمت چندین پارامتر دارد که با توجه به مسائل ارزی کشور بزودی قیمت این خودرو اعلام خواهد شدو زمان عرضه آن بزودی اعلام خواهدشد ولی تا زمان عرضه فاصله زیاد وجود نخواهد داشت و این امر بزودی رخ خواهد داد.

سیفی در خصوص تیراژ تولید این خودرو گفت برای سال آینده ۳۶۰۰ دستگاه به تولید خواهد رسید که در سال ۱۴۰۲ به پنج هزار خودرو خودرو در سال خواهیم رسید.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص گارانتی این خودرو خاطر نشان کرد:برای این خودرو ۶۰ هزار کیلومتر یا سه سال گارانتی دیده شده ولی در حال برنامه ریزی برای افزایش میزان دوره گارانتی هستیم.

مدیر عامل آرین پارس موتور ادامه داد:پانصد و چهل دستگاه اولیه این خودرو همچون نمونه رونمایی شده عرصه خواهد شد ولی بعد از آن نسخه فول آپشن تری به بازار عرضه خواهیم نمود.

وی در خصوص داخلی سازی خودروی لاماری ایماگفت :ما برطبق الزامات وزارت صمت با ۲۰ درصد داخلی سازی را آغاز خواهیم کرد اما با شریک تجاری خود در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم بدنه و رنگ را در داخل کشور انجام دهیم.

محمد زاده مدیر روابط عمومی آرین پارس موتور در خصوص مشخصات فنی این خودرو گفت:توان موتور لاماری ایما ۱۹۵ اسب بخار است و گیربکس این خودرو ۷ سرعته دو کلاچه است و باک این خودرو ظرفیت ۵۵ لیتری را دارد.

رئیس بخش استانداردآرین پارس موتور در خصوص ایمنی خودروی لاماری ایما گفت :۷۶ درصد فولاد بکار رفته در این خودرو  با مقاومت ۱۲۷۰ مگاپاسکال است که فولادی خاص است در تولید خودرو است سیستم ABSاین خودرو نسخه ۹ جهانی است و توانسته در حوزه ایمنی ۵ ستاره ایمنی را کسب نمایید.

 

 

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا