خودروسازی داخلی

لامبورگینی اوراکان ۸۵۰ اسبی، بدون سپر عقب!

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،خب بیایید به نمای عقب این اوراکان LP ۶۱۰-۴ مدل ۲۰۱۷ حمله کنیم زیرا شاهد گم شدن چیزی مهم در بخش پشتی یعنی سپر خواهید بود. نبود سپر نشان دهنده سخت افزار فوق العاده ی لامبورگینی است. با یک اثر هنری طرف هستیم…

سطح براق ورودی و خروجی اگزوز با ظاهر مشکی تضاد بسیار جذابی ایجاد کرده است. نمای عقب روشن این خودرو ما را به یاد رینگ های سفارشی ADV۵.۲ M.V۲ CS می اندازد.

لامبورگینی اوراکان 850 اسبی، بدون سپر عقب!

اما فقدان سپر عقب تنها تغییر اوراکان نبوده است. این سوپرکار ایتالیایی دارای برنامه تیون TR۳ پرفورمنس است. این تیون باعث شده قدرت ۶۰۲ اسب بخاری پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی اوراکان به بیش از ۸۵۰ اسب بخار برسد که آن هم به لطف اضافه شدن کیت بای توربو بوده است. محفظه بار جلویی خودرو هم اکنون دارای اینترکولر و جعبه یخ به منظور کمک به خنک کردن قوای محرکه و افزایش پرفورمنس می باشد.

لامبورگینی اوراکان 850 اسبی، بدون سپر عقب!

لامبورگینی اوراکان 850 اسبی، بدون سپر عقب!

این لامبورگینی اوراکان هشت صدوچند اسب بخاری نمونه ای برجسته از کیت TR۳ پرفورمنس می باشد. کنار آمدن با سوپرکارهای پرفورمنسی همچون اوراکان کار هر کسی نیست اما به نظر می رسد TR۳ قلق کار را پیدا کرده است.

لامبورگینی اوراکان 850 اسبی، بدون سپر عقب!

لامبورگینی اوراکان 850 اسبی، بدون سپر عقب!

لامبورگینی اوراکان 850 اسبی، بدون سپر عقب!

حذف سپر عقب همچنین باعث شده این احساس به ما دست دهد تیونر زیادتر به فکر نشان دادن پرفورمنس خودرو بوده تا کاهش وزن! سخت افزار عقب اوراکان نیز زیباست. در زمانی که بسیاری از خودروسازان پیشرانه های پرقدرت خود را در پلاستیک خاکستری بی روحی می گذارند، این کار ایده ای جذاب است. حذف سپر عقب اوراکان می گوید که مهندسی مدرن و زیبا می تواند چه شکلی باشد!

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا