اسلایدر بزرگخودروسازی خارجی

لکسوس LX 600 سه ماهه اول ۲۰۲۲ وارد بازار امارات می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خودروپلاس، این عبارت قدیمی می گوید: “چیزهای خوب برای کسانی که منتظر هستند می آید.” پس از سه نسل چشمگیر ، انتظار اکنون به پایان رسیده است-یک LX کاملاً جدید وارد شده و کاملاً بازطراحی شده از ابتدا-در داخل و خارج-مدل ۲۰۲۲ LX 600 جدید به عنوان اصلی ترین پرچمدار اسپرت در مجموعه مدل های رو به رشد و متنوع این برند لوکس است. شاسی بلند لوکس سایز بزرگ ، با پلتفرم بدنه روی فریم تازه مهندسی شده ، سبک آوانگارد و کابین مجلل ، تعهد لکسوس به برآوردن نیازها و شیوه های مختلف زندگی مشتریان را تجسم می بخشد. قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ به نمایندگی های ایالات متحده برسد.

 

از زمان عرضه در سال ۱۹۹۵ ، LX یک نماد شاسی بلند لوکس بوده که با هویت متمایز با دوگانگی تسلیم ناپذیر شکل گرفته است. کیفیت سواری راحت و لیست بلند امکانات و امکانات رفاهی آن را به عنوان یک رزمناو مجلل دوربرد تعریف کرده است ، با این حال مشخصات و تجهیزات آزمایش شده در خارج از جاده آن را در بیش از ۵۰ کشور و منطقه در سراسر جهان فراتر از سنگ فرش قرار داده است. تا اوت ۲۰۲۱ ، بیش از ۵۰۰،۰۰۰ مدل LX در سراسر جهان فروخته شده است.

 

LX برای نسل چهارم خود به لطف بهینه سازی کامل تقریباً هر جزء ، وضوح بی نظیری را ارائه می دهد. این پلتفرم GA-F کاملاً جدید و ۲۰٪ سفت و سخت تر را اتخاذ می کند ، که به عنوان پایه ای قوی برای ساخت بدنه روی قاب عمل می کند. وزن در مقایسه با نسخه قبلی ۴۴۱ پوند کاهش می یابد و سفتی بدنه نیز افزایش می یابد. Powering LX یک موتور بنزینی ۳.۵ لیتری V6 توربو با حجم ۳.۵ لیتر و خروجی بالا است. با استفاده از سیستم جدید ترمز کنترل الکترونیکی (ECB) و فرمان برقی (EPS) ، کنترل دقیق تر خودروها در شرایط جاده ای و خارج از جاده فعال می شود. فراتر از درهای آلومینیومی LX ، یک کابین کاملاً جدید برای حداکثر راحتی و استفاده طراحی شده است. صفحه ابزار دارای رابط Lexus با اولین پیکربندی صفحه نمایش دوگانه Lexus است. صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی بالای صفحه و ۷ اینچ صفحه پایین به شما کمک می کند با انواع دیدها ، ابزار دقیق و تنظیمات کنترل ، رانندگی راحت تری را تجربه کنید. طراحی بیرونی LX ترکیبی از عملکرد ورزشی ، عملکرد قابل دسترس و زیبایی چشمگیر است-ترکیبی که با NX جدید شروع شد. کلید طراحی LX تناسب بهینه است که پیچیدگی را با قدرت و حضور ترکیب می کند.

 

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا