اخبار ویژهخودروسازی داخلی

ماموت بهترین عملکرد را در زمان تحریم نشان داد

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مراسم رونمایی جدیدترین محصول شرکت مکث موتور گفت : شرکت ماموت با ۸۶ شرت تابعه در شرایط تحریم گام های خوبی برداشته است و این موضوع قابل تقدیر است.

حسینی کیا در ادامه افزود : در شرایط تحریم، تولید محصول سواری و کشنده شرکت ماموت نشان می دهد که چه ظرفیتی در این شرکت وجود دارد.

این عضو مجلس شورای اسلامی گفت: خودرو تیارا که توسط شرکت مکث موتور رونمایی خواهد شد، خودرویی با کیفیت و البته قابل رقابت است که به همت این شرکت به بازار خودرو کشور عرضه خواهد شد.

وی افزود : چهار هزار هزار میلیارد در کشور نقدینگی وجود دارد که با توجه به شرایط فعلی، تولید در حوزه خودروهای کشنده می تواند سرمایه گذاری مناسبی باشد. وجود دانش فنی در شرکت ماموت، همت کارکنان آن و البته نیاز بازار همه و همه دست به دست هم می دهد تا رقابت و تولید با کیفیت در بازار خودرو کشور شکل بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان افزود : امیدواریم در سال آینده شاهد روند رو به رشدشرکت ماموت در تولید و عرضه محصولات با کیفیت باشیم چرا که توان و تکنولوژی لازم به همراه نیرو کار متخصص در این شرکت وجود دارد.

انتهای پیام/

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا