خودروسازی خارجی

مدل برقی و سه چرخ، Nobe۱۰۰ ساخت استونی، رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،استونیایی ها با این که تجربه ای در خودروسازی ندارند ولی با ساخت Nobe۱۰۰ نوستالژی ها را خیلی خوب زنده کرده اند.سه چرخی که با یک بار شارژ ۲۲۰ را می پیماید.

nobo100

Nobe۱۰۰ را می توان در سه کلمه خلاصه کرد: ناز، ستودنی و خاطره انگیز.البته زیبایی در نظر هر فرد متفاوت است و چه بسا Nobe۱۰۰ در نظر افرادی زشت ترین طراحی را داشته باشد.

Nobe۱۰۰ شبیه به یک Bombardier و یا خودرویی که مستقیما از یک فیلم علمی-تخیلی الگوبرداری شده باشد، نیست و از دیگر سه چرخ هایی هم که دیده ایم کاملا متفاوت است.هرچند که نشانه هایی از طراحی های کلاسیک مرسدس بنز در آن دیده می شود. Nobe۱۰۰ به دلیل ابعاد کوچک و دایره گردش عالی که به لطف سه چرخ بودن دارد، معضل همه روزه ما در پیداکردن جای پارک را مرتفع خواهد کرد.

Bombardier

Bombardier

سقف پارچه ای Nobe۱۰۰ به راحتی قابل برداشتن است و همین مزیت می تواند حس یک موتورسیکلت را برای شما به ارمغان بیاورد. در داخل اتاق شما شاهد یک طراحی مینیمالیستی هستید؛ ظاهر کلاسیک، پشت آمپر آنالوگ، داشبورد فلزی، فرمان سفید، قسمت های کوچک چوبی و سوئیچ و دستگیره درب های کروم که یادآور خودرو های دهه ۱۹۳۰ میلادی است. Nobe۱۰۰ گنجایش سه سرنشین به همراه یک چمدان که پشت نفر سوم قرار می گیرد را داراست.

nobo100

Nobe۱۰۰ دوست دار محیط زیست با قطعات ۱۰۰ ٪ قابل استفاده مجدد است. طبق ادعای شرکت سازنده، ٰNobe۱۰۰ توانایی پیمایش ۲۲۰ کیلومتر با یک بار شارژ که ۲ ساعت طول می کشد را دارد و می تواند به حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت برسد و برای اطمینان خاطر بخشیدن به سرنشین های خود می تواند یک باتری زیادتر حمل کند.البته این ادعا را هیچ رسانه ی معتبری آزمایش نکرده است.

شرکت سازنده Nobe۱۰۰ برای تولید ٰNobe۱۰۰،کمپینی تشکیل داده و از علاقه مندان به این سه چرخ الکتریکی دعوت کرده که برای تامین سرمایه اولیه ٰٰ۱.۰۰۰.۰۰۰ یورویی، به سرمایه گذاری در این شرکت بپردازند.

مدل برقی و سه چرخ، Nobe100 ساخت استونی، رونمایی شد

مدل برقی و سه چرخ، Nobe100 ساخت استونی، رونمایی شد

مدل برقی و سه چرخ، Nobe100 ساخت استونی، رونمایی شد

مدل برقی و سه چرخ، Nobe100 ساخت استونی، رونمایی شد

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا