خودروسازی داخلی

مردم از کارت‌های سوخت خود در پمپ بنزین‌ها استفاده کنند

به گزارش پایگاه خبری خوردو پلاس، محمدرضا موسوی‌خواه افزود: برای همه خودروها از جمله خودروهای وارداتی و خودروهای بالای هزار و ۸۰۰ سی.سی از سال ۸۶ تاکنون کارت سوخت صادر شده است اما در زمان سهمیه بندی بنزین به خودروهای بالای هزار و ۸۰۰ سی.سی سهمیه سوخت تعلق نمی‌گرفت.

وی گفت: از سال گذشته تلاش کردیم کارت خوان‌های جایگاه‌های سوخت به روز شوند و امروز این طرح به بهره برداری رسید.

موسوی خواه افزود: ۶۰ سال بود که نظام کارمزدی در جایگاه‌های سوخت اعمال می‌شد اما این نظام را به حق العمل کاری تغییر دادیم و جایگاه داران زمانی که از نازل جایگاه سوخت را تحویل مشتری می‌دهند کارمزد خود را به صورت نقدی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح به هیچ وجه در پرداختی مردم تغییری ایجاد نمی‌کند گفت: به عنوان نمونه فرآورده‌ای را که پیش از این هزار تومان به جایگاه دار می فروختیم پس از یک ماه کارمزد آن را به وی پرداخت می‌کردیم اما اکنون این فرآورده را با قیمت ۹۶۰ تومان به جایگاه دار می‌دهیم و ۴۰ تومان الباقی را جایگاه دار به صورت نقدی از مشتری می‌گیرد.

موسوی خواه افزود: این موضوع موجب افزایش چشمگیر نقدینگی جایگاه داران می‌شود و مشکلاتی که برای دولت در تامین یکصد و ۴۰ میلیارد تومان کارمزد آخر ماه جایگاه داران ایجاد می‌شد رفع می‌کند.

 

منبع: تسنیم

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا