خودروسازی داخلی

مرسدس-ای ام جی C۵۳ تولید می شود؟

گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،هنوز مشخص نیست که قوای محرکه مرسدس-ای ام جی C۵۳ چند اسب بخار خواهد داشت اما واضح است که خروجی آن از ۳۸۵ اسب بخار C۴۳ ۲۰۱۹ زیادتر و از ۴۶۹ اسب بخار C۶۳ پایه کمتر خواهد بود. شاید مرسدس تصمیم به استفاده از همان قوای محرکه بکار رفته در E۵۳ و CLS۵۳ بگیرد. این پیشرانه از نوع ۶ سیلندر ۳ لیتری به همراه یک واحد الکتریکی بوده و قدرت ترکیبی ۴۲۹ اسبی دارد.

اما از نظر گشتاور پیشرانه باید گفت مدل C۴۳ گشتاور ۵۲۰ نیوتون متری و مدل C۶۳ پایه گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری دارد بنابراین نسخه جدید C۵۳ فاصله بین این دو را پر خواهد کرد. شایان ذکر است مدل های ۵۳ ای ام جی حداکثر گشتاور ۵۲۰ نیوتون متری به علاوه ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور واحد EQ را دارند.

مرسدس-ای ام جی C43

جدای از ارتقای پیشرانه، مرسدس-ای ام جی C۵۳ دارای برخی بازنگری های ظاهری و سیستم اگزوز متفاوت با خروجی های جدید خواهد بود.

مرسدس-ای ام جی C53 تولید می شود؟

به یاد داشته باشید که C۵۳ می تواند جایگزین C۴۳ نیز بشود زیرا مرسدس قبلاً مدل E۴۳ را پس از معرفی نسخه جدیدتر E۵۳ بازنشسته کرده است. البته این کار به این زودی ها رخ نمی دهد زیرا مدل سال ۲۰۱۹ مرسدس C کلاس به تازگی معرفی شده بنابراین احتمال عرضه نسخه C۵۳ در سال آینده و به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ وجود دارد.

مرسدس-ای ام جی C43

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا