خودروسازی داخلی

مرسدس و فورد حاکم بلامنازع کلاس های خود در آمریکا

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،بنا پدال و به نقل از دیترویت مرسدس بنز موقعیت خود در کلاس لوکس ها را به خوبی تثبیت کرده و فورد نیز به تسلط بی چون و چرا در کلاس پیکاپ تراک ها ادامه می دهد و این پیشتازی به لطف پیکاپ های سری F می باشد.

یکی از تحلیلگران دنیای خودرو می گوید:

مرسدس و فورد حاکم بلامنازع کلاس های خود در آمریکا

فورد و مرسدس توانایی های مهندسی خارق العاده ای دارند. آن ها می توانند یک تکه از پنیر را بسیار نازک ببرند.

او ادامه می دهد:

ژرمن ها می توانند گیربکس ها، طراحی ها و قوای محرکه ی فوق العاده ای را عرضه کنند؛ اما از نظر سه خودروساز بزرگ دیترویت، پیکاپ ها محصولات لوکسشان بوده و فروش آن ها فوق العاده بالاست.

نگاهی سریع به ارزش مرسدس بنز نشان می دهد که این کمپانی چقدر موفق است. بنا شاخص ارزش برند فوربس، مرسدس بنز با ارزش چشمگیر ۳۴.۴ میلیارد دلاری درست پشت سر تویوتا قرار داشته و دومین برند خودرویی باارزش دنیا است. برای شرکتی که خودروهای خاص و دور از دسترس اکثر افراد می سازد چنین عملکردی قابل توجه است.

به طور مشابه فروش پیکاپ های سری F فورد نیز چشمگیر و قابل توجه است. در واقع مشتریان این برند در سال ۲۰۱۷ مبلغ ۴۱.۲۵ میلیارد دلار صرف خرید پیکاپ های سری F فورد در آمریکا کرده اند که بیش از درآمد شرکت هایی همچون کوکاکولا، فیس بوک یا نایک می باشد.

مرسدس-ای ام جی G63

پیکاپ سری F فورد ۴۱ سال است که پرفروش ترین پیکاپ آمریکا لقب می گیرد. در دهه های اخیر می توان بخشی از موفقیت های فورد را به عرضه محصولات، نسخه ها و تریم های جدید ربط داد که آزادی زیادی را در بحث سفارشی سازی محصول ایجاد کرده اند. خریداران می توانند بیش از ۲۳۰ انتخاب بین مدل های F-۱۵۰، F-۲۵۰، F-۳۵۰ و F-۴۵۰ داشته باشند.

مرسدس و فورد حاکم بلامنازع کلاس های خود در آمریکا

مرسدس نیز در چند سال اخیر روش مشابهی را در پیش گرفته و به ویژه محصولات جدید ای ام جی باعث گسترش سبد محصولات این برند به بیش از ۷۰ مدل متفاوت شده اند.

مرسدس بنز CLS مدل 2018

تحلیل گر بازار خودرو جو فیلیپی می گوید:

مرسدس و فورد حاکم بلامنازع کلاس های خود در آمریکا

دیترویت می تواند هر نوع پیکاپی را بر مبنای نیازهای شما بسازد. خودروسازان آلمانی همچون مرسدس نیز همین روش را در بازار خودروهای لوکس آمریکا به کار گرفته اند.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا