خودروسازی داخلی

معرفی برند حمل و نقل جدید M ولوو

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، این خودروساز سوئدی اعلام کرد سرویس های حمل ونقل خود را با برند جدید M ارائه خواهد کرد. نیازی به گفتن نیست که این حرف سریعاً ما را به یاد بازوی پرفورمنس آلمانی ها یعنی ب ام و می اندازد. جدای از بحث نام گذاری، جزئیات کامل این برند جدید هنوز منتشر نشده است اما خب در ادامه برخی اطلاعات را بازگو می کنیم.

این برند دسترسی فوری به خودروها و سرویس ها را فراهم خواهد کرد. این دسترسی ها شامل انتخاب برنامه اشتراک Care By Volvo نیز می باشد اما در آینده ای نزدیک شاهد عرضه سرویس های سان فلیت با خودروهای ولوو خواهیم بود که متشکل از ۱۷۰۰ خودرو بوده و به عنوان برترین کمپانی اشتراک خودرویی سوئد مطرح می باشد.

معرفی برند حمل و نقل جدید M ولوو

مدیر حمل ونقل ولوو بودیل اریکسون می گوید:

این سرویس ها هم اکنون به عنوان جایگزین هایی برای تاکسی یا حمل ونقل عمومی مطرح هستند. ما تلاش داریم تا جایگزینی واقعی برای آن تجربه ها ارائه کنیم. با این سرویس ما قادر خواهیم بود تا به اهداف خود رسیده و حداکثر استفاده از زمان را بکنیم.

اگرچه شهر استکهلم به عنوان مقر اصلی برند M ولوو انجام وظیفه خواهد کرد اما برنامه هایی برای برنامه های آزمایشی در سوئد و آمریکا دارد.

مدیرعامل ولوو آقای هاکان ساموئلسون می گوید:

معرفی برند حمل و نقل جدید M ولوو

ما تشخیص دادیم که کاربران شهری درباره مالکیت سنتی خودرو اعتقاد دیگری دارند. M بخشی از پاسخ ماست. ما به دنبال ارائه سرویس های مستقیم به مشتریان هستیم. راه اندازی برند M منابع درآمدی جدیدی برای خودروهای ولوو به همراه خواهد داشت و به رسیدن به هدف ساخت بیش از ۵ میلیون رابطه مستقیم با مشتریان تا اواسط دهه میلادی آینده کمک خواهد کرد.

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا